vineri, 10 iunie 2011

Copilăria pietrelor

Sper că nu se supără nimeni dacă fur leapşa asta. Am în pregătire Top 10 cele mai sexy/atrăgătoare personaje din cărţi, furat de la Crina. Hm, observ că am tendinţa de a fura lucruri, fără să am neapărată nevoie de ele. Oi fi blogocleptomană?

  • 1- Who my best friends are.
  • 2- What I hate most about myself.
  • 3- What I love most about myself.
  • 4- What I’m really good at.
  • 5- What I’m really bad at.
  • 6- Biggest turn ons.
  • 7- Biggest turn offs.
  • 8- What I want to be when I get older.
  • 9- My relationship with my sibling(s).
  • 10- My relationship with my parents.
  • 11- My idea of a perfect date.
  • 12- My biggest pet peeves.
  • 13- A description of the boy I like.
  • 14- A description of the person I dislike the most.
  • 15- A reason I’ve lied to a friend.
  • 16- Where I have lived before.
  • 17- A description of the family I want to have when I’m older.
  • 18- What my greatest achievements are.
  • 19- What I hate the most about school.
  • 20- How my last kiss when down.
  • 21- Most embarrassing moment.
  • 22- What my last text message says.
  • 23- What words upset me the most.
  • 24- What words make me the best about myself.
  • 25- A description of my self-esteem.
  • 26- A description of my best friend.
  • 27- The reason behind my last break up.
  • 28- My favourite songs right now.
  • 29- A wish that I’ve wished for repeatedly on 11:11.
  • 30- An internal conflict I have with myself.
  • 31- The meanest thing anyone has ever said to me.

Lăsaţi un comment cu numărul a ceea ce vreţi să aflaţi despre mine şi eu promit pe albastru că vă răspund sincer.

Miros sărat de mare, şi melancolic trup, -

Oare pietrele or fi avut copilărie?

şi dacă au avut copilărie

atunci cum se jucau, ele

pietrele în copilăria pietrelor?

( Nichita Stănescu – Ou de mierlă )

5 comentarii:

  1. @everymorninginshadow
    1 - Veşnicele mele cele mai bune prietene, Crina şi Antonia. >:D<
    2 - Încăpăţanarea, naivitatea şi timiditatea.
    11 - Pe malul unui lac, privind răsăritul, cu crestele munţilor ascunse în ceaţă. :3
    13 - Inteligent şi cu simţul umorului. :->

    @Maria
    22 - de la Ioana care îmi spune: '' Ahap. Deci ne vedem. Pot să vin să văd la ultimul clopoţel, nu? ;;) ''
    29 - Hm. Cred că mi-am dorit să nu mă mai simt atât de singură.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Antonnia.
    20 - Înainte să mă despart de Sebastian/Adrian/Cătălin ( oricare ar fi numele lui ) alias Sexy Boy, deci prefer să nu-mi amintesc...
    15 - Ca să protejez secretul altui prieten. :)
    4 - La scris mesaje de pe telefon :))
    Nu ştiu la ce sunt cu adevărat bună. O să revin cu răspunsul la asta.
    5 - I'm really bad at singing and dancing.
    8 - Habar n-am. :)) Sunt încă indecisă. Îmi schimb preferinţele în mod constant.

    RăspundețiȘtergere