luni, 20 iunie 2011

One down, one to go...

He, uite aşa s-a dus şi testarea la română.

Pot să spun că mă aşteptasem să fie simplu, dar, ştiţi voi, tot nu poţi să scapi de emoţii. Am făcut aşa cum fac întotdeauna, adică să mă grăbesc pe ultima sută de metri să termin de copiat ( nu ştiu cum se face, dar niciodată nu reuşesc să termin cu zece minute mai devreme, oricât m-aş strădui ), dar, tot aşa cum fac întotdeauna, am terminat în ultimul minut. Sunt destul de mândră de ce am scris acolo, am încredere că am făcut bine, deşi o anumită părticică din mine nu e atât de sigură. O parte din mine nu e niciodată sigură, aşa că încerc să o ignor, pur şi simplu.

Azi am început să citesc Maestrul şi Margareta şi îmi place foarte, foarte mult, deşi n-am citit decât puţin din ea. E ciudată, excentrică şi prezintă şi o poveste de dragoste, aşa că mă aşteptam să-mi placă ( nu degeaba mi-au spus Crina şi Dana că le-a plăcut :3 ). Si presimt că încep şi eu să fac o pasiune pentru scriitorii ruşi, după Lolita ( Crinaaaa, aveai dreptate, sunt genialiiiiiii ).

Acum, tot ce am de făcut e să sper că se vor risipi norii în seara asta, ca să pot să mă întind pe balansoar şi să mă uit la stele. E atât de frumos, încât fac asta în fiecare seară şi probabil aşa o să fac toată vara.

Aa, şi cu puţină vointă o să fac şi leapşa de la Alecs ( pe care mi-a dat-o Maria înainte, dar nu am avut nici timpul, nici dispoziţia să o fac ). Hm, maybe tomorrow. ☻

Vă las cu asta, asta şi asta. :3

3 comentarii: