sâmbătă, 11 septembrie 2010

Ultimele zile de libertate II

M-am intors de la Cheia joi seara,dar nu am avut dispozitia necesara sa scriu pe blog pana acum.

In ultimele zile am avut strania senzatie ca as vegeta si pur si simplu(nu-mi vine sa cred ca spun asta,dar o fac) vreau sa inceapa scoala,sa-mi intalnesc colegii si sa trecem la treaba din nou.Nu e ca si cum as avea o problema foarte mare cu mersul la scoala,dar cine ar da trei luni de vacanta pe scoala dintr-un alt motiv decat acela ca se plictiseste,pe care il simt si eu acum?Niciodata nu am suportat ultimele doua saptamani din vacanta de vara.
1.Pentru ca vara a trecut.
2.Pentru ca toata lumea stie prea bine ca scoala incepe in curand si asta ori te face mai nebun ca niciodata,ori iti taie toata pofta de distractie.
3.Pentru ca trebuie sa termini tema la mate si sa-ti faci lista cu cartile pe care le-ai citit vara asta,ca sa-i arati profei ca ai facut si altceva decat sa stai pe canapea si sa te uiti la The practice.

Maine e ultima mea zi din vacanta si habar nu am cum sa-mi petrec timpul.Nu stiu ce as vrea sa fac sau ce ar trebui sa fac.Cred ca voi incepe sa scriu intr-un jurnal tot ce s-a intamplat vara asta.Gandurile sunt foarte importante pentru mine.Si cum altfel sa-ti pastrezi mai bine amintirile decat deschizand un caiet cu coperti albastre si citind cum prietena ta cea mai buna a cazut de pe banca tocmai in fata baiatului dupa care era innebunita de luni intregi si cum ati ras mai tarziu despre asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu