miercuri, 29 septembrie 2010

Eco.

M-am gandit la aceasta postare de cand am aflat de proiectul ,,Let's do it,Romania!'' la care eu,din pacate,nu am participat.Nu pentru ca nu as fi vrut,ci pentru ca parintii mei au prostul obicei de a ma anunta cu doua zile inainte sa plecam intr-o vacanta.Astfel,am pierdut oportunitatea de a ma inscrie si eu la proiectul de ecologizare al Romaniei.Not guilty.

De ceva timp(a. k. a. un an de zile) am devenit foarte preocupata de incalzirea globala,poluarea masiva etc.Vazand o multime de documentare/filmulete in care padurile sunt defrisate si ghetarii se topesc,am devenit foarte eco.Ba chiar am luat in calcul participarea la un astfel de miting.Nebunesc,nu?Sigur,nu voi fi una dintre acele persoane care sar pe oamenii care poarta haine de blana,strigand ,,Ucigasule!Ucigasule!Omori fiinte fara de aparare!'',dar gestul conteaza.

Vreau sa se stie ca:
1.Nu sunt vegetariana.
2.Folosesc TV/laptop/curent electric destul de mult as spune.

Dar asta nu inseamna ca nu sunt eco,nu?In niciun caz nu sunt aparatoarea numarul 1 a Terrei(am doar 14 ani,cum as putea fi?),dar fac si eu tot ce pot.Cum spunea Silvana ,,Daca vine Apocalipsa,unul din lucrurile pe care vreau sa le fac ar fi sa port tricouri largi cu Opriti incalzirea globala! si Salvati planeta!''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu