miercuri, 20 octombrie 2010

Filme

In ultimul timp nu am mai avut timp sa postez pe blog,multumita temelor si programului infernal.Si problemelor pe care le-am avut cu internetul.Dar uite-ma,sunt inca aici,gata pentru un post nou.Cum timpul liber pe care il mai am este limitat(a. k. a. am un program ca naiba),am decis sa vad cat mai multe filme.Vechi,noi,chiar nu a contat.Orice gaseam la tv sau pe internet.Din pacate, nu am reusit chiar ce mi-am propus.Asa ca:

1.The Blind Side
Povestea unui baiat de culoare,pe nume Michael(Big Mike) care este adoptat de familia bogatasa Tuohy,avand o relatie aparte cu mama sa adoptiva,Leigh Anne.Astfel,dintr-un baiat cu probleme dintr-un cartier rau famat si cu o mama care se drogheaza,Michael ajunge sa aiba familia fericita pe care nu a avut-o niciodata,isi face prieteni si,nu in cele din urma,este vedeta echipei de fotbal a liceului,ajungand in atentia mai multor universitati si colegii de elita din SUA.Filmul este foarte induiosator,este bazat pe o poveste adevarata si merita vazut. 4/5

2.Tranformers 2:Revenge of the fallen
Nu mi-au placut niciodata filmele SF/actiune,dar Transfomers este una dintre cele mai mari exceptii.Sam isi continua relatia cu Mikaela si ajunge la facultate,totul fiind dat peste cap de intoarcerea Celui cazut,care il cauta pe Sam pentru ceva ce el isi doreste foarte mult si care il va ajuta sa distruga Pamantul.Sam si Mikaela,impreuna cu Optimus Prime si cu prietenii lor din armata trebuie sa-l impiedice sa-si duca planul la capat.Un film bun,cu multa actiune si suspans,cu un soundtrack genial(Linkin Park,The Fray,Green Day etc.). 4/5

3.Pasararul din Alcatraz
Un film din anii '70,povestea unui barbat care,dupa ce a ucis doi oameni,ajunge in inchisoare.Intr-o dimineata,el gaseste in curtea inchisorii un pui de vrabie,pe care incepe sa-l ingrijeasca.Curand,el incepe sa indrageasca pasarea,toti puscariasii cerand rudelor lor sa le trimita canari.Cand multi dintre ei se plictiseau sau nu mai aveau posiblitatea de a hrani pasarile,i le dadeau lui Stroud,care le ingrijea zi si noapte.Cand acestea incep sa moara subit,Stroud incepe sa faca cercetari,inventeaza remedii si devine o autoritate in domeniu.Un film interesant.Nu pot spune ca am fost impresionata,dar a fost un film bun. 3/5

Song of the day:
Fall Out Boy-Thanks for the memories

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu