luni, 4 octombrie 2010

Habar n-am

In ultimele zile nu am avut nici cea mai mica idee despre ce sa scriu pe blog,asa ca am decis sa scriu despre cam tot ce s-a mai intamplat in ultima vreme.

Am vazut un intreg episod din LOST:Naufragiatii.Am auzit de LOST ani de zile si nu m-am invrednicit pana acum sa caut serialul pe net si sa ma uit de la inceput.In apararea mea,AXN abia daca a dat primul sezon si ultimul.Nici nu se prabuseau bine pe insula si erau salvati.

Am aparut in Adevarul de Seara.Tocmai cand incepeam sa-mi pierd sperantele ca voi aparea vreodata in Adevarul impreuna cu restul colegilor mei,m-au sunat de la redactie si peste doua ore eram acolo si dadeam interviul.Am avut si un sentiment placut cand am vazut ca majoritatea ziarelor erau deja disparute pana la 6 seara.

Am aflat ca in mai putin de o luna voi avea un arlechin pe peretele camerei mele.Poate parea copilaresc,dar cand am vazut cum arata ceilalti arlechini,mi-am dat seama ca trebuie sa am si eu un tablou cu un arlechin:))

Incerc sa fac ordine prin toate ideile mele de romane.Am o duzina de idei si nu stiu de unde sa incep,cum ar trebui sa-l scriu,sa scriu la persoana I sau a III-a?!Recordul meu la pagini scrise este de 42,pentru ca apoi romanul sa cada intr-un con de umbra printre alte zeci de mii de fisiere din calculatorul meu.

Am vazut taipanul australian si mamba neagra la expozitia de langa parcul central.Si am mangaiat o iguana pe nume Esmeralda,pe care as fi vrut sa o iau acasa.Sincer,era atat de speriata,incat voiam sa o iau in brate si sa o duc acasa.Cea mai frumoasa reptila pe care am vazut-o vreodata.Anaconda era nimic pe langa Esmeralda.

Si...cam atat.O sa scriu daca imi mai aduc aminte ceva:)

Un comentariu:

  1. stiu, anaconda era mare, greoi si plictisitor. nici macar nu era veninos. esmeralda era o frumusete!

    RăspundețiȘtergere