joi, 28 octombrie 2010

Lifehouse

Din moment ce este trupa mea de suflet si le ascult melodiile zilnic,mi s-a parut nedrept sa nu-i dedic o postare.Ca doar nu apare mereu o trupa pe care sa o iubesc din primele cinci secunde,nu?

Am inceput sa ascult Lifehouse acum o luna de zile,cand am dat din intamplare peste o melodie de pe noul lor album-Smoke and mirrors- care era pe soundtrackul serialului The Vampire Diaries.Melodia mi-a placut atat de mult,incat am intrat in mai putin de treizeci de secunde pe 4shared.com si am salvat-o pe calculator.A doua zi ,dupa ce am ascultat It is what it is de cel putin 20 de ori incontinuu(asa sunt eu,atunci cand gasesc o melodie buna,o ascult la nesfarsit),am decis sa intru iar pe 4shared.com,care este siteul de pe care salvez 99,9% din melodii,pentru a cauta mai multe melodii de la Lifehouse.Am descoperit ca stiam o multime de melodii de la ei,si am descoperit ca acestea sunt geniale.Cu adevarat geniale.Asa ca,acum am 20 de melodii de-ale lor in computer si ascult cel putin cinci cantece diferite pe zi.Freaky,dar adevarat.

Melodii ca You and me,Everything si Broken au cele mai frumoase versuri,Blind,In your Skin si Spin ma fac sa topai prin toata casa,iar All in,Falling in si Crash and burn sunt cele mai bune atunci cand vrei sa visezi si nu ai imaginatie.Ca sa nu mai spun ca It is what it is,Take me away si Storm dau dependenta.

Cam atat despre a doua mea feblete,cum imi place sa ii spun,si abia astept sa termin de citit Sa ucizi o pasare cantatoare ca sa pot scrie despre ea.

Song of the Day:
Athlete-Wires

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu