vineri, 8 iulie 2011

Back in black

În primul rând, vreau să mă scuz pentru absenţa de o săptămână şi încă câteva zile. În prima parte, m-am gândit dacă să-mi şterg blogul sau nu. Dar alegerea a fost mai uşoară decât credeam : am decis să NU. Adevărul este că, după atât de mult timp, tot nu m-am obişnuit cu firea mea ciudată : într-o zi sunt letargică, într-o zi sunt veselă, chiar euforică, fără un motiv întemeiat. Aşadar, ştergerea blogului a fost o decizie luată într-una din zilele mele proaste.

Totuşi, problema încă există : sunt incapabilă să vorbesc despre mine cu adevărat. Despre lucruri superficiale şi de moment, desigur. Despre ce mă defineşte cu adevărat, zero barat. Aşa că, ''misiunea mea'' de acum înainte va fi să încerc să înlătur carapacea asta cu care m-am înconjurat, încetul cu încetul. Nu va fi uşor şi probabil că o să dureze mult, mult timp, dar sunt dispusă să încerc.

În concluzie, I’m back in black. Am făcut câteva schimbări pe ici, pe colo. Acum am tras cu ochiul pe blogul Tomatei şi am văzut o leapşă livrească, pe care am de gând s-o fac şi eu în curând. Aşa, ca să-mi revin în formă.

2 comentarii: