miercuri, 27 iulie 2011

Leapşa livrescă

Aş fi făcut articolul despre credinţă pe care l-am promis, dar leapşa era mult mai la îndemână. Plus, duhul creaţiei şi cu mine ne întâlnim zilnic la o cafea şi scriem. De fapt, el mă inspiră, eu scriu.

Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie să pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.

Aşadar, here we go :

A – Absalom, Absalom! – William Faulkner
B – Bel-Ami – Guy de Maupassant
C – Celei care mă judecă – Alessandro Perissinotto
D – Drumul – Cormac McCarthy
E – Eseu despre orbire – José Saramago
F – Fantoma de la Operă – Gaston Leroux
G – Caietele lui Serafino Gubbio, operator – Luigi Pirandello
H – Huliganii – Mircea Eliade
I - Iarna vrajbei noastre – John Steinbeck
Î - Întoarcerea din rai – Mircea Eliade
J – Mândrie şi prejudecată – Jane Austen
K – ( aici nu pot să trişez în niciun fel, aşa că las liber până citesc Anna Karenina )
L – Lolita – Vladimir Nabokov ( deşi am ales cu greu )
M – Maestrul şi Margareta – Mihail Bulgakov ( şi aici am avut de unde alege )
N – Noaptea umbrelor – Agatha Christie
O – O să vină şi primăvara, Bandini! – John Fante
P – Pe aripile vântului – Margaret Mitchell
Q – ( nici aici nu pot să trişez, aşa că las liber până când voi citi Don Quijote )
R – Romanul adolescentului miop – Mircea Eliade
S – Să ucizi o pasăre cântătoare... – Harper Lee
Ş – Şoareci şi oameni – John Steinbeck
T – Toţi oamenii sunt muritori – Simone de Beauvoir
Ţ – Cei frumoşi şi blestemaţi – Francis Scott Fitzgerald
U – Un veac de singurătate – Gabriel García - Márquez
V – Vraciul. Profesorul Wilczur – Tadeusz Dolega – Mostowicz
W – Winnetou – Karl May ( n-am avut altă opţiune )
X – Crima din Orient Express – Agatha Christie
Y – Jane Eyre – Charlotte Brontë
Z – Zece negri mititei – Agatha Christie


Leapşa o trimit la Crina, Adelina si Alecs, dar e disponibilă pentru toţi.

3 comentarii:

  1. C – Celei care mă judecă – Alessandro Perissinotto

    Hahaaa, stiam eu ca face ravagii cartea asta :))).

    RăspundețiȘtergere
  2. acum am vazut-o :o3 am sa o fac cat de curand ^^

    RăspundețiȘtergere