marți, 18 octombrie 2011

Viaţa... cu Louie

Dacă mai era vreun dubiu că ''Viaţa cu Louie'' este desenul meu animat preferat, îl înlătur acum.

De fapt, mai corect, s-ar numi Viaţa cu Andy, pentru că Andy a fost şi rămâne my all time favourite. Are de departe cele mai bune glume. Pe lângă el, geniul comic al lui Louie păleşte. Şi acum îmi aduc aminte cât de extaziată eram în fiecare zi când începea Viaţa cu Louie. Acum, mi-a cam dispărut entuziasmul specific copilăriei. And that’s a shame.

Acum mai mult timp am făcut, just for fun, un top 10 cu fragmentele mele preferate. Şi, cum mă aflu într-o criză de inspiraţie pentru alte subiecte, le postez acum.

10.Link ( bărbatul orb ): Câinele ăsta a încercat să mă muşte.
Andy: Ce, eşti orb? Ţi-a salvat viaţa!

9. [ vorbind despre tractor ]
Andy: Priveşte, fiule: tractorul John Doe XR-2350. Şi ştiu totul despre el. Hai, poţi să mă întrebi orice vrei!
Louie: Ce e...
Andy: Acest tractor are 360 de cai putere, 12 supape şi un motor cu 6 cilindri care mănâncă nori! Poate alerga pe un câmp cu fân mai repede decât o tornadă din Kansas. Hai, mai pune-mi o întrebare! Spune! Te ascult.
Louie: Bine. Câte...
Andy: Această maşină are un buton special: la o simplă apăsare, o singură apăsare, motorul e pus în funcţiune şi eşti gata de plecare. Nu mă mai menaja.
Louie: Cât cântăreşte?
Andy: Mă bucur că ai întrebat. Motorul acesta cântăreşte... păi, cântăreşte enorm, de unde vrei să ştiu? Întinde-te pe jos şi trec peste tine, poate îmi spui chiar tu!

8. [ La restaurantul chinezesc ] Andy ( către chelner ): 3 dolari pentru puiul cu bambus? Ce faci, ni-l bagi tu în gură?

7. [ Louie, citind Shakespeare ]
Louie: Ce lucru fără de asemănare este omul! Ce nobil!
Andy: Că veni vorba de lucru, vii să-mi dai o mână de ajutor?
Louie: Mâine, mâine şi iar mâine...
Andy: Nu mâine, astăzi!
Louie: A duşmanilor năvală să aştepte! Acum prezentul grabnic cere rezolvare!
Andy: Mi-a fost mai uşor să pricep germana în Salermo...

6. Aura: Andy, va trebui să alegi: ori familia, ori albinele.
[ după câteva secunde ]
Andy: Pot să mă mai gândesc?

5. Andy: Am trecut prin multe.
Louie: Cine? Noi doi, tată?
Andy: Nu tuuuuu! Ramblerul...

4. Louie: Tată, unde ţi-e inima?
Andy: La omul de tinichea.

3. [ Pregătind tortul surpriză de ziua lui Andy ]
Aura: Gata. 1, 2, 3...
Louie şi Tommy: Mulţi ani trăiască...
Andy ( trezindu-se ): Aaaaa, foc în casăăăă! ( aruncă tortul pe perete )
Louie: Tată, era tortul tău!
Aura: Era o surpriză.
Andy: Da? Ca şi la Pearl Harbour. Păi, eh, intenţia contează. Mersi, Louie. Du-te şi adu-mi puţin tort de pe perete.

2. [ În mijlocul inundaţiilor ]
Andy: Hei, Jensen, ce faci pe acoperiş?
Jensen: Stăm şi noi la soare.
Andy: Veniţi la noi! Jensen: Nu prea cred. E bine aici.
Andy: Cum?! Plouă. Jensen: Nu, nu. Rămânem aici. Cred că se înseninează.
[ Tună şi fulgeră ]
Andy: E strigător la cer, Jensen! Nu se înseninează, e potop! N-ai citit Biblia? Mai întâi a fost pământul, apoi apa...

1. [ despre Rambler ]
Andy: Şi, din curiozitate, spune-mi, cam cât oferea pe frumuseţea asta de maşină?
Louie: 5000 de dolari.
Andy: Cum?! 5000 de dolari...
Louie: Dar tata, iubeşti masina asta!
Andy: Şi pe mama ta o iubesc, dar pentru 5000...

Şi, fără niciun fel de legătură:

4 comentarii:

  1. Louie: Tată, unde ţi-e inima?
    Andy: La omul de tinichea.
    =)) Aşa desene... niciodată.

    RăspundețiȘtergere
  2. @adelici Mi-e dor de desenele astea. :(

    @Maria Uitasem de Mugugagagigi =))

    RăspundețiȘtergere
  3. deci am ras... cred ca e cel mai amuzant blog pe care l-am vizitat... THUMBS UPS Ralu... sper tare... si app... TARE BLOG... :) :P :D

    RăspundețiȘtergere