marți, 1 noiembrie 2011

My manic and I...


N-am niciun plan. Nu ştiu cum o să merg mai departe sau ce-o să fac mai departe. Mă simt... pustiită de tot şi de toate. Parcă am un gol pe dinăuntru şi nu ştiu cum să-l umplu.

În altă ordine de idei, am o mulţime de frustrări. Sunt o frustrată şi accept asta. M-am obişnuit cu temperamentul meu instabil şi cu toate capriciile mele. M-am obişnuit cu ideea că nu voi avea lucrurile după care tânjesc atât de mult şi în schimb voi rămâne cu nişte ''ceva''-uri inutile. Şi să nu uit că lumea îşi face o părere greşită despre mine şi e numai vina mea.

Toate ironiile făcute par că se întorc înapoi la mine, dar nu în forma iniţială. Dacă le-aş fi făcut din răutate, aş fi considerat că merit. Aşa, mă simt doar... o fraieră. Şi nu cred că o să mă schimb vreodată.

Presimt iar o depresie stupidă tip ''nobody loves me''. O să-mi impun depresia asta, ca să sufăr o perioadă bună de timp, iar apoi să mă trezesc la realitate, să îmi spun că am luat o decizie proastă şi să redevin eu cea sarcastică, nepăsătoare şi sigură pe ea ( mai bine spus, să maschez iar cât sunt de vulnerabilă ).

Nu-mi vine să cred că peste trei zile fac 15 ani.

... have no plans to move on. 

 

7 comentarii:

  1. Copilu', la varsta ta nu exista depresii. Termina cu impunerea starii asteia, caci nu te ajuta la nimic. Sunt multi oameni care te iubesc. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Maria
    >:D< Ştiu că sunt oameni care mă iubesc, dar impunerea stării ăsteia era o opţiune pentru că mă ''desensibilizează'' şi nu mai pot fi rănită atât de uşor, oricât de paradoxal sună această aşa-zisă ''depresie'' a mea.
    Şi vorbesc la trecut pentru că nu mai reuşesc să-mi impun acum starea asta. Nu ştiu de ce, dar nu mai pot. Ceea ce e un lucru bun. Aproximativ. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, depresii exista oricand, daca sunt la mijloc sentimente. Si trairi.
    De orice fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai Antonia, daca ar fi vorba sa fi fost eu depresiva de cate ori am avut "sentimente si trairi"... Pana acum m-as fi spanzurat de mult, crede-ma. Depresia e o boala care dureaza zile/saptamani/luni intregi, nu o stare; o stare e tristetea, si imi pare rau ca astea doua sunt confundate atat de des. Eu am vazut un om care SUFERA de depresie si nu mai vreau, crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani Raluuu...


    Ms de invitatie la Pescaru'...


    A fost suuuper... :)... App... Succes maine la Euclid :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, nu ma refeream neaparat si strict la ce a scris Raluca; atata ca depresiile exista si la varsta asta si la oricare alta. Pana si un copil de 10 ani poate sa treaca printr-o depresie.
    Se mai intampla, trece si asta...

    RăspundețiȘtergere
  7. The Iron Tails: Iron Tails - TITanium Arts
    The titanium bar stock Iron Tails: Iron Tails is a metal and wood-inspired metal band titanium septum jewelry that's been designed to titanium eyeglasses add a bit more titanium keychain to your own titanium piercings gaming experience by $25.99 · ‎In stock

    RăspundețiȘtergere