duminică, 10 aprilie 2011

BC e un medicament antidepresiv :)

N-am mai râs de mult timp şi cred că aveam nevoie de aşa ceva azi la BC. Nu ştiu ce ziceţi voi, dar telefonul fără fir cu titluri de cărţi a fost o idee genială. O să fac un later edit după ce iau de la Andreea lista cu toate tâmpeniile care au ieşit la sfârşit.



Nu mai este nevoie să menţionez că am intrat şi eu în clubul ProBananaSplit. Draga mea Antoaneta mă ispitea tot timpul: ''Nu ştii ce pierzi!'' ; ''Haide, haide, este şansa vieţii tale!'' ; ''E delicioasăăăă!'' şi în cele din urmă a fost prea tentant pentru mine [Şi lebăda aia era chiar drăguţă.]



Pentru data viitoare avem de citit Drumeş şi o să citesc Invitaţia la vals, pe care mi-a lăudat-o Crina şi pe care o am în bibliotecă, deci nu mai e nevoie să mă stresez că nu găsesc sau că nu am de la cine să împrumut vreo carte de-a lui.



Deci, până pe 15 mai, dragii mei, vă las cu Drumeş şi cu al său ''club al sinucigaşilor'' şi cu melodia asta care îmi face zilele mai frumoase.



P.S. : Îmi era chiar dor să le împărtăşesc tuturor ce mi s-a mai întâmplat mie. O foarte palpitantă plictisitoare viaţă cotidiană...

2 comentarii: