duminică, 17 aprilie 2011

Despărţire

O despărţire scurtă, de doar patru zile, pentru că mă întorc joi.


Ploieştiul mă aşteaptă cu drag (cred eu), ca să-i fur măcar o menţiune la olimpiadă (sper eu).


Le mulţumesc tuturor celor care mi-au urat baftă, noroc, succes şi alte sinonime. Le mulţumesc pentru susţinere. Prietenilor mei le mulţumesc pentru că sunt mereu acolo când am nevoie de ei.


Ce naiba, le mulţumesc tuturor pentru că există!


P.S. : Am încercat ca asta să nu sune ca un discurs aniversar, dar, na, nu prea mi-a ieşit.

7 comentarii:

  1. Mult succes inca o data si am multa incredere in tine ca vei reusi >:D<>:D<. sa nu uit sa ma anunti cu rezultatele :>.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ everymorninginshadow
    Nu uit, nu uit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alecs
    Mulţumesc mult, mult de tot! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. sa ai parte de 4 zile cat mai frumoase si sa te intorci cu un rezultat cat mai bun >:D< good luck!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Lola.
    Mulţumesc pentru urare. Chiar am avut 4 zile foarte frumoase. :)

    @ Radu
    Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere