vineri, 1 aprilie 2011

Midnight thoughts

Îmi pare rău că am scris aşa rar pe blog, dar şcoala şi olimpiada la română îmi mănâncă zilele şi nu am timp să scriu despre ce mi s-a mai întâmplat. În ultimele zile am început să mai scriu câte ceva (proză, poezii etc.), de obicei în mijlocul nopţii, atunci când îmi vin ideile, şi încep să scriu pe telefon un mesaj cu mărime de 10-15 mesaje, în cazul prozelor, şi de 2-5, în cazul poeziilor. Eu nu reuşesc niciodată să adorm în mai puţin de o oră, doar dacă sunt foarte obosită, aşa că de ce nu aş folosi timpul ăsta în favoarea mea şi a viitoarei mele cariere de scriitoare? (Aham, carieră, da, bine.)


Deşi am probleme cu căştile de la telefon, pentru că linia melodică se aude perfect, dar versurile par a fi ecouri, am pus câteva melodii care mă inspiră să scriu în mijlocul nopţii. Sincer, ar trebui să încercaţi asta: nu e nimic mai fain decât să scrii sau să citeşti ceva în mijlocul nopţii. Şi, cum articolele pe care le pregătesc acum mai durează puţin, m-am gândit să pun lista de redare pe blog. Poate inspir şi eu pe cineva. ☻



  • Green Day - Boulevard of broken dreams

  • Goo Goo Dolls - Iris

  • The Fray - Syndicate

  • Manic Street Preachers - Postcards from a young man

  • Mumford&Sons - Winter winds

  • Viţa de vie - Praf de stele

  • Vama veche - Epilog

  • My Chemical Romance - Planetary

  • Lifehouse - Broken

  • The Cranberries - Zombie

  • Sum 41 - With me

  • Snow Patrol - Chasing cars

  • Hinder - Lips of an angel

  • Darren Hayes - Insatiable

  • Bryan Adams - Heaven

  • Maroon 5 - She will be loved

  • Lifehouse - Sick cycle carousel

  • Within Temptation - All I need

Next Posts:



  • Top 10 cele mai sexy/atrăgătoare personaje din cărţi

  • Cele mai bune 10 cărţi scrise de bărbaţi

  • Glume interne part.2

  • Cum vă place? (Leapşă)

5 comentarii:

  1. daaaaaa, ador sa citesc noaptea. :x
    parca atunci te poti concentra cel mai bine!!
    eu, personal, citesc pana pe la doua, doua si ceva noaptea. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi vine inspiratia tot noaptea. :))
    Ai putea sa adaugi si niste muzica clasica :P adica cel putin pe mine ma inspira.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Antonnia.
    Eu nu citesc prea des noaptea, dar atunci scriu. Cred că era un proverb: ''Noaptea este cel mai bun sfetnic.'' Noaptea mă inspiră :3

    @ Curcanul turqoaz
    Când spui muzică clasică, te referi la Beatles&Queen sau la Chopin? Eu îi ador pe toţi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si nu numai Chopin.Ludwig van, Mozart, Vivaldi, Bach, Pachelbel, Strauss. Niste genii. <3

    RăspundețiȘtergere