duminică, 4 septembrie 2011

Autumn's playlist

Am urmat îndemnul lui Alecs şi am întocmit playlistul de toamnă. Este ciudat, poate, dar nu am simţit încă obişnuita mea depresie de toamnă. Depresia care începea cu 1 septembrie şi se termina ... of, dura atât de mult încât nu mai ştiu când se termină. Şi m-am înfiorat azi când am ieşit afară. There must be something in the air...

( ordine aleatorie )

1. Luna Amară – Downtown Jesus
Descrie perfect starea mea obişnuită de toamnă. Atunci când vreau să ies afară, dar mă uit pe fereastră, văd cum plouă, văd cum frunzele cad pe asfalt, aşa că rămân în casă, gândindu-mă că ,, It’s not my day today’’...

2. Carla Bruni – Quelqu’un m’a dit
De fiecare dată când ascult melodia asta, mă gândesc la 500 Days of Summer. Şi când mă gândesc la 500 Days of Summer, mă gândesc la scena din parc cu Tom şi Summer, când se întâlnesc pentru ultima oară, înainte ca el să o cunoască pe Autumn ( observaţi ironia, nu? ).

3. Guns’N Roses – November Rain
Mi-e foarte dragă luna noiembrie. Poate e doar din cauza faptului că sunt născută atunci, poate e ceva mai mult. În orice caz, când ascult November Rain, tânjesc la zilele friguroase de noiembrie.

4. Antonio Vivaldi – Autumn
Vivaldi mi-a lăsat o impresie foarte puternică încă de când eram mică. Prindeam uneori fragmente din Cele patru anotimpuri şi îmi plăceau foarte, foarte mult. Întotdeauna începeam să bâţâi din picior când auzeam fragmentele alerte din Autumn.

5. Daughtry – September
Daughtry a fost, cândva, una dintre formaţiile mele de suflet. Dacă stau să mă gândesc bine, încă este. Doar că, aşa cum fac eu de obicei, ascult până la epuizare o trupă, o vreme nu mai ascult nimic, apoi aud o melodie de-a lor la radio şi o iau de la capăt. September deschide acum noul ciclu.

6. Sleeperstar - Texas Rain
Deşi melodia nu are legătură cu toamna, eu personal, când mă gândesc la ploaia din Texas, mă gândesc pur şi simplu la ploaie. Şi deseori, ploaia o asociez cu toamna. Cu copaci răvăşiţi, cu vânt şi furtuni. Vocea tipului mă răvăşeşte şi pe mine odată cu copacii.

7. Chopin - Raindrops
Raindrops am ascultat-o de curând şi mi-a plăcut foarte, foarte mult. Mă face să mă gândesc la zilele trecute, când eram încă la munte, stăteam pe terasă şi priveam ploaia. Uneori, cred că poţi auzi picăturile de ploaie chiar şi atunci când e soare afară...

Atât deocamdată. Poate o să mai revin cu alte melodii din playlist-ul de toamnă. Adevărul e că majoritatea nici nu au legătură cu toamna, ci doar cu starea depresivă generată de toamnă. Şi sunt atât de multe melodii care mă fac să plâng, indiferent de anotimp, încât e lipsit de sens să le înşir pe toate.

Azi, e lipsit de sens, cel puţin...

4 comentarii:

  1. Deci nu numai eu am înnebunit cu Carla Bruni ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Downtomn Jesus de la Luna Amara o canta si Urma decat ca la ei se numeste Back to my room:)

    Si mie imi place muuult melodia lui Carla Bruni si filmul (500) Days Of Summer :3

    RăspundețiȘtergere
  3. @ adelici
    Ştiu cum e. Eu am ascultat prima oară melodia pe blogul Crinei şi de atunci mă întreb de ce nu există un buton de ''non-stop replay'' :))

    @ Alecs
    Şi mie mi-a plăcut mult filmul. De atunci am dezvoltat o mică ( mare ) pasiune pentru Joseph Gordon Levitt...

    RăspundețiȘtergere