vineri, 16 decembrie 2011

Care este cea mai mare temere a voastră?

Liber pentru comentarii.

6 comentarii:

  1. Ştii ce... cred că sună ciudat. Da' îmi e frică să aleg. Îmi e frică de fericire. Îmi e frică să mă deschid cu adevărat. Mi-e frică de o durere mai mare decât cea de acum. Mi-e frică să arăt lumii că mi-e frică.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt claustrofoba..:d. Si nu stiu daca asta poate fi considerata o temere... dar mi-e teama sa nu pierd persoane de care imi pasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e frica de singuratate si... Sunt ingrozita de faptul ca as putea sa mor inecata.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ adelici. Stai liniştită, nu sună ciudat. Ştiu perfect cum te simţi. :)

    @ Adelina Cred că toţi ne temem, cel puţin o dată în viaţă, să nu pierdem persoane de care ne pasă.

    @ Maria Loneliness is an old friend of mine. De înecare mă tem de când eram de-o şchioapă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-e frica sa-mi pierd controlul propriului corp.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Curcanul turqoaz

    Neinteţionat, m-am gândit la ceva foarte pervers. *blushing* Dar, apoi, am înţeles ce ai vrut să spui.

    RăspundețiȘtergere