sâmbătă, 10 decembrie 2011

Once upon a December


Îmi ascundeam mâinile în mânuşile mari şi catifelate ale tatei. El mă arunca în zăpada înaltă de câţiva metri, eu râdeam şi mama ţipa la el să nu mai facă asta pentru că puteam să răcesc. Aruncam cu bulgări, făceam îngeri şi oameni de zăpadă şi încercam să mă dau cu sania, dar inevitabil ajungeam să mă lovesc.

Făceam cozonaci, iar tot apartamentul mirosea delicios. Mă duceam încontinuu în bucătărie ca să studiez fiecare mişcare a mamei în timp ce gătea. Dana şi Gabriela veneau acasă şi eu eram cea care stătea la uşă să le întâmpine. Le îmbrăţişam şi le rugam să nu mai plece iar, dar mereu plecau. Îmi puneam pantofii tatei şi îi luam servieta, apoi mă duceam la uşă, pretextând că ,,am afaceri de rezolvat’’.

În seara de Ajun ar fi trebuit să mă culc, dar eu mă dădeam jos din pat şi stăteam la uşa camerei mele, privind uşa de la intrare şi aşteptându-l pe Moş să vină să-mi aducă jucăriile. În cele din urmă, somnul mă învingea şi mă culcam la loc. Dimineaţa găseam cadourile sub brad şi mă miram neîncetat de cât de ,,pezevenghi’’ e Moşul ăsta. Încă mai credeam că există Moş Crăciun.

4 comentarii:

  1. Şi de ce e acest decebrie total diferit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum, am propriile mele mânuşi. Tata nu mă mai aruncă în omătul de puf, pentru că nu prea mai ninge şi pentru că o să răcesc. Oamenii şi îngerii de zăpadă au dispărut de mult. Pe Moş nu îl mai pândesc, pentru că ştiu că nu există. Acest decembrie nu e total diferit, dar nu îl mai simt aşa cum îl simţeam înainte. M-a cuprins subit nostalgia.

    Apropo, nu ţi-am spus până acum, dar mi-a fost dor de tine. Nu-ţi dai seama cât de mult îţi place să citeşti ce scrie cineva până când el nu mai scrie. Şi cam asta s-a întâmplat în cazul meu. I know I suck at words, dar chiar asta simt în momentul ăsta. :))

    Aşa că, welcome back! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi mergeati la biserica sa luati Lumina de Craciun? :D

    Si da, si mie imi e dor de cum sarbatoream Craciunul in copilarie :(Dar pe vremea aia voiam sa sarbatoresc afara, pe la vreo petrecere...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lina
    =)))))) Dacă nu mi-ai fi atras atenţia, nu mi-aş fi dat seama nici într-o mie de ani. Asta, ca să devină evident ce poate face stresul din om. Eu mă duc să iau Lumină de Crăciun... :))

    Da, aşa fac eu acum când vine vorba de Revelion. Christmas is still in the family.

    RăspundețiȘtergere