joi, 29 decembrie 2011

Playlistul de iarnă


Decembrie se încheie şi eu am descoperit că nu am făcut niciun fel de playlist pentru iarnă, deşi de anotimpul ăsta se leagă unele dintre melodiile mele preferate. Crăciunul a trecut, Revelionul bate la uşă şi eu nu pot să mă gândesc la altceva decât la câte am de făcut pentru olimpiada de română. Mi-e groază atunci când prevăd cum va fi semestrul II; până acum, văd doar o gaură neagră în care o să încerc să nu mă afund.

Meanwhile, o să fac playlistul ăsta şi o să revin la sentimente mai bune.

Categoric una dintre favoritele mele, probabil pentru că mă şi regăsesc în versuri. E numai bună de ascultat când afară ninge, iar tu stai în casă şi bei o ciocolată caldă. Doar că până acum nu a prea nins şi ciocolata caldă mi s-a terminat.

Deşi recent am tot marşat pe God put a smile upon your face de la ei, am văzut videoclipul pe MTV Rocks şi mi-am adus aminte de anul trecut, în Bucureşti, la Starbucks, când au băgat melodia asta, iar eu mă afundam în fotoliu şi mâncam prăjituri cu vanilie şi scorţişoară.

Coca Cola.

E clasică şi n-ar trebui să lipsească vreodată din playlistul de Crăciun.

Versiunile lui sunt preferatele mele de Crăciun. Când eram mai mică aveam o slăbiciune pentru vocea sa. Şi încă mai păstrez slăbiciunea asta.

White blank page rămâne preferata mea de la ei, dar nici Winter Winds nu e de neglijat. Acum câteva luni, am integrat refrenul într-o compunere. Eram foarte mândră de ea.

Recent am aflat că numele trupei vine de la franţuzescul bon hiver ( h-ul nu se citeşte ), care înseamnă ''o iarnă bună'' sau ''să ai o iarnă bună!''. Iar versul My knees are cold mă face să mă gândesc la frig şi la pături călduroase.

Am devenit foarte ataşată de Anotimpurile lui Vivaldi. Întotdeauna îmi imprimă o stare plăcută şi mă ajută să mă concentrez la ceea ce am de făcut.

Chiar mă gândeam să pun şi Mistletoe de la Justin Bieber. Cred că o să devin fan, nu glumesc. Dar apoi mi-am amintit de chestia asta şi mi s-a părut mult mai drăguţă: 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu