luni, 23 august 2010

Cosmaruri I

Inca imi aduc aminte de unul dintre cele mai infricosatoare cosmaruri ale mele.Eu l-am pus pe seama orelor petrecute vineri seara uitandu-ma la A haunting.Niciodata nu am crezut ca va avea vreun impact asupra mea.Sincer,nu sunt spectrofoba si nici foarte fricoasa din fire.Dar cred ca intr-adevar de la prea mult A haunting am avut cosmarul acela.M-am trezit speriata si aproape sarind din pat.

Eram singura in camera mea,cu lumina stinsa si cu spatele la usa.De ce?Nu pot spune,deoarece lustra de pe casa scarilor,pe care o las deschisa in fiecare seara inainte sa adorm,era aprinsa si lumina venea din spatele meu si lumina cat de cat camera.Cel putin,indeajuns de mult incat sa vad o umbra care se tot plimba de pe un perete pe altul,facandu-mi pielea de gaina.La un moment dat,am auzit o voce care a zis ,,Ti-e frica?'' fara sa astepte un raspuns.Era o voce de barbat,frumoasa in alte circumstante,dar care avea o nuanta foarte intunecata in voce.Apoi a inceput sa rada,un ras care se prelungea la nesfarsit,crud,neindurator,iar umbra continua sa se plimbe de pe un perete pe altul,innebunindu-ma si facandu-ma sa-mi doresc sa ies din camera si sa o iau la fuga.Dar nu puteam sa ma misc.Rasul acela continua,fiind singurul lucru care se auzea clar.Nu-mi puteam auzi respiratia sau bataile inimii,desi eram pe cale sa fac un atac de panica.Cand umbra s-a napustit asupra mea,m-am trezit.

2 comentarii: