miercuri, 25 august 2010

O cafea?Cineva?Va rog!

Unul dintre momentele in care mi-am dorit cu disperare sa am 18 ani a fost acum trei luni de zile,cand am mers cu tata la Bucuresti si am oprit la un service auto pentru un control anual la masina.Avand in vedere norocul meu,la cinci minute dupa ce am parcat a inceput sa ploua cu galeata.Am iesit din masina cat am putut de repede si am deschis umbrela,apoi m-am dus langa atelierul auto si am asteptat.Am asteptat.Am asteptat.Si afara continua sa ploua.Evident ca am primit nenumarate oferte de a ma duce in sala de asteptare si de a sta acolo,dar eu am refuzat vehement.Ma speria ideea de a intra acolo aratand ca o curca plouata,de a ma aseza pe un scaun si de a-mi petrece o ora in compania unor straini care m-ar urmari ca pe butelie.Ce altceva decat sa-ti urmaresti vecinii aveai de facut?

Am preferat sa stau in ploaie,urmarindu-i pe barbatii in salopete albastre,manjiti de ulei cum verificau toate acele masini,una mai noua decat cealalta.Dar de fapt ma gandeam numai la o modalitate de a pune mana pe o cafea fierbinte,pe care sa o beau linistita si care mi-ar fi facut numai bine.Din nefericire,cel mai apropiat loc din care puteam lua una era la cativa kilometri distanta.Asa ca:taci si resemneaza-te.Dar nu puteam sa ma resemnez deloc.Pentru ca mi-as fi dorit sa am 18 ani si carnet de conducere,sa merg cu masina mea la Bucuresti,masina mea sa fie cea controlata de barbatii in salopete,in timp ce eu as bea o cafea fierbinte cu lapte,apoi as merge la mall,m-as uita prin magazine,as vedea un film bun,apoi la revedere,Bucuresti!Asta,bineinteles,in cazul in care nu voi merge in Bucuresti la facultate.Momentan votez pentru Constanta,dar nu se stie niciodata.Iar dupa facultate...Poate voi pleca intr-o alta tara,ca Germania,Anglia sau Austria.Who knows?

Ce am invatat din aceasta experienta?
1.Vreau sa am 18 ani.
2.Ar trebui sa am 18 ani.
3.Niciodata nu gasesti un automat de cafea cand ai nevoie de el.
P.S. Next post:cateva lucruri despre mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu