joi, 19 august 2010

No words

Chiar nu am cuvinte ca sa descriu:

1.Tabara de engleza
2.Raceala de dupa tabara de engleza

Tabara a fost una dintre cele mai frumoase experiente pe care le-am trait vreodata. Englezii nu erau chiar atat de englezi. Era doar o fata, Katie, care era din M. Britanie. Restul erau din Spania, Romania, Polonia, Koreea, Malaezia, Mexic. Cursurile erau foarte tari. Evident ca nu erau ca la scoala: jucam multe jocuri gen Twister,c are pe mine, personal, m-a ajutat sa devin mult mai flexibila. Si vorbeam numai in engleza. Teoretic, cel putin. Cu romanii, a.k.a Lorena, Dan si Mirel vorbeam in romana in afara cursurilor si uneori si in timpul lor. Desi asta era foarte nedrept fata de ceilalti, care habar n-aveau despre ce vorbim. Cu exceptia lui Salo(Mexic), care stia putina romana. Injuraturi, in special. Dimineata aveam o jumatate de ora de stretching cu Beta(Polonia) si am invatat niste cantece foarte tari, cam puerile, dar foarte tari.

I said a bum chica bum
I said abuma chicaraca chicaraca chica bum
Aha
Oh yeah
One more time

si

There was a ... Crocodile, an urangutan, a butterfly, and a mountain bike. A bunny, a beaver and the lazy elephant. Ta na na na na na....

Ne-am imprietenit cu multi dintre cei cu care am venit din Calarasi, plus inca niste tipi foarte de treaba din Slobozia. Si sa nu o uitam pe Cristina(Galati) si pe Rude Boys(Bucuresti) cunoscuti si sub numele de Bieber si Jonas. Am ras foarte mult si am descoperit niste expresii noi:

1.Tataaaaa
2.Sharooooon
3.Lameeeee
4.Te-ai prins?

Si am ramas cu o multime de amintiri frumoase de acolo. Plus ca am aflat ca ne intalnim luni cu cei din Slobozia si cred ca o sa merg si eu. Daca S. si A. sunt acolo inseamna ca ma voi simti bine. Iar despre raceala de dupa tabara nu sunt multe de spus. Cert este ca nu am venit bolnava din tabara, ci am racit la Mamaia ( culmea!, sa racesti la mare ) unde am plecat sambata de dimineata si m-am intors duminica. Cel putin febra a trecut si nu mai asud ca un cal prin toti porii. Asa ca nu-mi ramane altceva de facut decat sa stau pe net si sa scriu pe blog despre ce mi s-a mai intamplat in ultimele zile. Inainte sa inchei postul, vreau sa le multumesc voluntarilor din tabara pentru tot ce au facut in acea saptamana alaturi de noi : Salo ( Mexic ), Beta ( Polonia ), Lorena ( Romania ), Maria ( Spania ), Katie ( M. Britanie ), Alba ( Spania ), Ania ( Polonia ), David( Malaezia ), Jinha ( Koreea ), Ana( Spania ), Dan ( Romania ), Jay( Koreea ) si Mirel ( Romania ).

3 comentarii:

  1. Ce'mi place aia cu 'Not Justin Bieber fan. Metallica fan' =))))

    Genial, pisi.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ANTONIA !
    Imi pare rau sa te anunt draga,dar Beta era din Polonia.Si numele ei adevarat era Beata.Beata Peda.Sunt 100% convinsa de asta:p

    RăspundețiȘtergere