sâmbătă, 28 august 2010

Leapsa:6 calitati

Am promis ca urmatorul post va fi legat de mine(citez ,,cateva lucruri despre mine'') si,desi nu aveam o leapsa in minte,deoarece am descoperit-o acum zece minute pe cafeneauaoanei.blogspot.com,fiind disponibila pentru oricine dorea,m-am gandit ca n-ar fi o idee proasta sa o preiau.Sunt o persoana care isi tine promisiunile.Cel putin,cred ca sunt.Daca aveti ceva de obiectat,comment.

P.S.:Se presupune ca ar trebui sa pun si o poza cu mine.Nu am niciuna la indemana,asa ca vom trece peste partea asta.

1.Sunt rationala.
Asta este una dintre calitatile cu care ma mandresc cel mai mult.Nu imi pierd capul usor si imi place sa cantaresc de fiecare data situatia si optiunile pe care le am.
2.Sunt constiincioasa.
Chiar daca sunt foarte lenesa in majoritatea timpului,atunci cand ma apuc de ceva,dau tot ce am mai bun.Imi dau toata silinta ca totul sa iasa bine si nu ma opresc pana nu sunt multumita de rezultat.S-ar putea spune ca sunt perfectionista.Ei bine,cred ca sunt.
3.Sunt iubitoare.
Sunt o persoana careia ii place sa fie prietena cu toti,care nu uraste,nu poarta pica si nu invidiaza.Uneori cred ca sunt foarte hippy,gen ,,I love everyone!'' si chestii de genul asta.Dar asa sunt eu:foarte iubitoare.
4.Sunt matura.
Nu fac lucruri nechibzuite.Sunt imuna la fraze de tipul ,,Daca nu faci asta,nu esti in gasca,deci nu esti cool!''.Stiu ce vreau sa fac in viata si unde vreau sa ajung.Plus ca un test in care am mare incredere mi-a spus ca varsta mea psihologica este de 38 de ani.And other things.
5.Sunt echilibrata.
Nu spun nici da,nici ba.Incerc sa adopt o asemenea atitudine in viata de zi cu zi.Echilibrul e mult mai important decat pare.Ce sa faci cand trebuie sa impaci si capra,si varza?
6.Sunt sensibila.
Plang nu chiar din orice,dar totusi plang.In filmele care m-au impresionat si in care la sfarsit moare personajul principal:Titanic,Remember me etc.Chiar daca rad in acelasi timp,pentru ca de cele mai multe ori este o fictiune,nu ma pot opri din plans.Cand sunt trista(asta face toata lumea).Cand am vazut o reclama sau o imagine care arata cat de saraci si de abandonati sunt unii oameni.Foarte sensibila.Sunt cea mai sensibila persoana pe care o cunosc.

2 comentarii:

  1. Tu, da' e foarte bine să fii sensibil.
    Şi apropo, nu.i aşa că blogu lu Oana l.ai luat după blogu meu? Muhaha, ştiam, pisi.

    Cam aberez la ora asta. Culmea, e 3 după-amiază. Apropo, intră puţin pe blogu meu să vezi ultimele 4 commenturi de la ultimu post. Ăla cu povestea de dragoste, you know...
    Un tip mi.a lăsat două commenturi şi i.am şi răspuns. Discriminarea adulţilor. Bleaah. Tipii aştia care se cred maturi la 30 de ani, dar habar n.au ce e aia viaţă sunt nişte nesuferiţi.

    p.s. Mi s.a luat netu. Da, pisi, că cică nu mai au bani sa îl plătească. Bullshit...
    Dar, totuşi, poate îi conving eu să îl bage la loc. Puii mei. Am o convorbire interesantă într-un Word şi vreau s.o citeşti. E dă comă.
    Hai că te.am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut ultimu' post.Si da,m-a dat pe spate aia cu ,,amorul fierbinte''.Cine naiba ar posta descrieri ale scenelor fierbinti pe blogul lui?

    Oricum,ai doar 13 ani.Nu ca asta ar mai insemna in secolul 21 vreo problema.Dar tu esti fata respectabila si nu faci chestii naspa:))

    RăspundețiȘtergere