miercuri, 15 decembrie 2010

Cum dati voi de blogul meu?

Am urmarit non-stop cuvintele cheie cu care imi gasiti blogul,pentru ca ma amuzau foarte tare,si am asteptat sa se adune cat mai multe ca sa fac un post despre ele.

P.S.:Trebuie sa recunosc,unele sunt cam ciudate si nu au nicio legatura cu mine,dar atata timp cat va ajuta sa-mi gasiti blogul,o sa supravietuiesc:)

care te face sa fii mai presus
Mai presus de cine,cand si unde?Vreau sa vad asta.

ce faci cand esti stresata
Te asezi pe canapea,bei o ciocolata calda si te gandesti la nemurirea sufletului.Sau te uiti la Stagiarii/American Idol pe AXN si iti trece:)

despre beletristica
Ok,I'm in.Who wants to talk about it?

eu nu citesc eu citez
Asta suna foarte,foarte ingamfat.Plus ca eu citesc,deci as fi si ipocrita.

ion barbu augusta toamna
E din Copacul de Ion Barbu.Daca as fi stiut ca postand poezii cunoscute imi gasiti blogul,as fi facut-o mai des.

raimundo fosca
Imi trezeste amintiri de cand am citit Toti oamenii sunt muritori.Ce faina a fost cartea aia:x

visele pe care le-am distrus
Foarte amuzant si cu o oarecare tenta gotica.Singura observatie:corect este visele pe care le-am distrus,dragii mei.

ce sa faci cand ai teza la istorie
Incearca sa te calmezi si sa te concentrezi.Totul vine de la sine dupa.

adam lambert
What do you want from me,what do you want from me...

fallen angel poze
No comment.Ma fascineaza ingerii cazuti si tot ce tine de istorie+religie.

picture sad
Este sad picture,in caz ca nu stiati.In engleza adjectivele sunt puse in fata substantivelor pe care le determina.Haideti,chiar nu stiati?!Fraierilor.

sad pictures
Corect scris,dar deja devine prea depresiv pentru mine.

ce pot sa ii intreb de prietenii mei
Pe cine si despre ce sa intreb?Cine ma poate lamuri sa lase un comment.

the pretty reckless make me wanna die lyrics romana
Daca voi credeti ca sunt lyricsmania.ro,va inselati amarnic.

desene minciuna
Aceste doua cuvinte impreuna nu au nicio logica.De aceea ma amuza.

niciodata minciuna youtube
Oameni buni,va rog,unde este logica?

5 lucruri pe care le-as putea lua cu mine
Hm.O carte,iPodul,un creion dermatograf,o ciocolata si laptopul.Ok,dar unde mergem?

ce se intampla daca nu m-am prezentat la o teza la scoala?
Daca nu erai bolnav si nu a murit nimeni,iti pot spune din prima ca esti nesimtit si ca meriti o amenda/pedeapsa.Dar ca sa nu fiu rea,iti voi spune ca nu e nicio problema.

Song of the day:
RED-Death of me

Un comentariu: