vineri, 10 decembrie 2010

Sarbatorile vin,sarbatorile vin...

Asemenea prietenelor mele,incep sa fredonez melodia din reclama de la Coca-Cola atunci cand ma astept mai putin.In mod inevitabil,mintea mea zboara la sarbatorile de iarna si atunci incep automat sa fredonez melodia.Ceea ce poate fi destul de jenant,daca esti la scoala,in timpul orei de mate,cand este o liniste mormantala si tu incepi sa canti ,,Sarbatorile vin,sarbatorile vin''.Ca sa nu mai mentionez ca tu si Madonna nu aveti nimic in comun decat faptul ca sunteti de sex feminin,nicidecum talent muzical.

Anyway,cert este ca mai sunt doua saptamani pana la Craciun si eu as cam vrea sa iau niste cadouri-pe ascuns,bineinteles,ca altfel n-ar mai fi cadouri surpriza- si nu prea stiu ce anume.Acum doi ani,i-am luat tatei o borseta,deoarece mama ii spunea in fiecare zi cat de mult i-ar folosi una,borseta pe care nu am mai vazut-o niciodata de atunci si probabil este uitata in coltul unui dulap.Sa nu mai mentionez ca de ziua lui i-am luat un DVD cu Revolutionary Road,la care m-am uitat singura,deoarece ei stateau pe terasa si discutau.Asa ca in privinta cadourilor pentru membrii familiei sunt jalnica,cu exceptia florilor pe care i le iau mamei-cu florile nu poti da gres niciodata-.

Nu am nici bani pe care sa-i fac sa dispara ca prin minune si sa primesc altii,pentru ca aceste cadouri de Craciun nu cad din cer si nici nu te izbesc in fata ca un autobuz.Am nevoie de bani ca sa pot lua cadouri,care sunt destul de scumpe.Si am si o familie mare,asa ca nu pot face altceva decat sa astept spiridusul care sa ma ajute sa alunec pe curcubeu si sa-mi dea mie aurul lui.Ceea ce nu e tocmai realist.Asta este problema mea in momentul de fata.Printre alte probleme,dar e singura legata de sarbatori care este cat de cat interesanta pentru oricine altcineva decat prietenii mei.Mai ales atunci cand nu mai esti chiar un copil mic si razgaiat,ci ar cam trebui sa inveti si tu sa iei cadouri de Craciun.Pe langa a petrece timp cu familia,toti sunteti ultrasanatosi,n-ati fost mai fericiti in viata voastra si viata este roz cu buline albastre-desi eu cred ca o viata albastra suna mult mai bine-.Asa ca intreb:cum ramane cu cadourile?

P.S. : Am dat teza la limba romana si nu am fost niciodata mai stresata.Asa am crezut atunci,dar luni dam teza la matematica si pot spune sincer ca niciodata nu am fost mai stresata ca acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu