marți, 29 martie 2011

Cele mai bune zece cărţi scrise de bărbaţi

Un post scurt şi scris pe fugă, pentru că mă aşteaptă câteva compuneri pe care nu mor de nerăbdare să le fac ( sunt o leneşă incorigibilă, nu ştiu dacă am mai menţionat asta ). Am văzut acelaşi top pe blogul Tomatei acum ceva timp, doar că erau cărţi scrise de femei ( la categoria asta mă voi hotărî mai greu ).


Cărţile sunt scrise aleatoriu, pentru că nu am putut să fac o ierarhizare:



  • Gabriel García - Marquez – Un veac de singurătate

  • John Steinbeck – La răsărit de Eden

  • William Faulkner – Zgomotul şi furia

  • Victor Hugo – Mizerabilii

  • Gaston Leroux – Fantoma de la operă

  • Mircea Eliade – Romanul adolescentului miop

  • Chuck Palahniuck – Sufocare

  • John Steinbeck – Iarna vrajbei noastre

  • Mihail Sebastian – Accidentul

  • Francis Scott Fitzgerald – Cei frumoşi şi blestemaţi

Menţiuni :



  • Cormac McCarthy – Drumul

  • William Faulkner – Absalom, Absalom!

  • Mircea Eliade – Întoarcerea din rai & Huliganii

Oricine doreşte să preia topul este binevenit să o facă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu