marți, 22 martie 2011

Glume interne

Ruşine să-mi fie că n-am mai scris pe blog de o săptămână. N-am avut nici timpul, nici dispoziţia să îmi împărtăşesc întâmplările blogosferei, să fac un top 10 sau să mai scriu câte un post filozofic.

Am decis să revin cu nişte aşa-zise ,,perle de clasa a 8-a’’ pe care le-am amânat de ceva timp din dorinţa de a strânge mai multe. Eh, acum a venit şi timpul lor.

Menţiune: dacă o să găsiţi expresii în care o parte de vorbire nu este scrisă corect gramatical, expresia a fost folosită exact aşa. Nu este analfabetismul meu de vină.

*Ora de dirigenţie*

- Copii, voi trebuie să învăţaţi şi franceza. Dacă vă duceţi în Franţa sau în Belgia şi vreţi să mergeţi, să zicem, la brutărie, cum întrebaţi pe cineva unde se află?
- Îi vorbesc în engleză.
- Şi dacă nu ştie engleza?
- Atunci îi fac un desen cu o pâine fericită, alergând cu mine de mână pe bulevard.

- Şi la banchet cred că nu o să avem probleme cu băutura.
- Nu fiţi aşa sigură, doamnă.
- De ce?
- De exemplu, anul trecut, când am mers la banchetul clasei VIII B, A. ajunsese să se certe cu capacele…

- Voi, elevii, nu mai vreţi să fiţi jigniţi individual sau colectiv de către profesori. De exemplu, Mariana, tu eşti o…
- Javră!
- Hii, măgarule!

*Într-o pauză*

- Ce se întâmplase, copii, în pauză, de vă strânseseţi toţi în faţa clasei?
- Cineva i-a pus gumă în păr domnişoarei Butuşină.
- Dar nu noiiiii!
- Nu? Atunci, cine?
- Roxana de la 8C.
- Nu, mă, Raluca de la 8C.
- Da’ nu mai spune bă la toţi!
- Da’ ştie toţi deja!

*Ora de română*

Ştefan, alias Eustache, iese la tablă. Prima literă scrisă este un M mare, mare, mareee. Si cu mult prea multe bucle.

- Hăuuuuu!
- Aoleuuu, ce-i aia?
- E un monstruuuuu!

<-După prima retuşare a monstrului->

- Wow, super, acum arată ca stalactitele. (vezi şi stalagmitele)

<-După a doua retuşare a monstrului->

- No, deci până nu îl făcea pe ăla negru din Star Wars, cu masca de oxigen şi sabia fosforescentă nu se lăsa.
- Ia mai lăsaţi-l în pace pe Eustache!

*Ora de matematică*

- Doamna dirigintă, şi dacă Sebi face problema, îi daţi încă un punct ca să-i iasă 5?
- Ia uite, Sebi, câţi fani ai! Dacă o mai punem şi pe fata cu care te pupai tu în pauză…

*Ulterior*

- Da, mă şi văd într-un fanclub. Tricouri cu faţa lui Sebi şi mânuţe cu degetul mare în sus, şi eu strig : ,,Haaai, Sebiiii!’’

*1 Martie*

- ‘Aide măi, ce naiba a pus şi Adriana mărţişoarele astea în plic?! Sunt mai greu de scos. Voia să ne chinuie?
- Da, sunt sigură. O şi văd pe mama Adrianei, seara în bucătărie, cu un ciorap negru pe cap şi îmbrăcată numai în negru, stând la lumina lămpii şi punând mărţişoarele în plicuri, zicând : ,,Ia să vezi ce le fac eu la proastele astea!’’.

*Ora de civică*

- Spuneţi, copii, ce face omul din imaginea aceea?
( În imagine era un hoţ, îmbrăcat în negru, cu o cagulă pe faţă şi cu o maşină în spatele său)
- Îşi repară maşina.

- Şi ce face fetiţa din imaginea aceea?
( În imagine era o fetiţă care culegea flori de pe un câmp)
- Fură flori.

*Ora de franceză*

- Haideţi copii, de ce nu sunteţi atenţi, nu sunteţi interesaţi?
- Nu.
- Păi fiţi atenţi atunci.

Pe multe le-am uitat. Dacă îmi mai aduc aminte, revin. Promit. Pe cuvânt de cercetaş.

5 comentarii:

  1. " - Haideţi copii, de ce nu sunteţi atenţi, nu sunteţi interesaţi?
    - Nu.
    - Păi fiţi atenţi atunci. "

    Genial... Genial.

    Si, aaah, profa de mate, la fel de adorabila. ♥

    A propos, maine vin in vizita pe la voi. :>

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Curcanul turqoaz Nu eşti singurul! Toţi am murit de râs =))))

    @ Maria Fain aşa! Abia aştept să vă văd! >:D<

    @ everymorninginshadow Ştiuuuu :))

    RăspundețiȘtergere