marți, 1 martie 2011

Leapşaaaa ♥

Am renunţat la ideea şamponului 2 în 1 şi am decis să fac recenzia şi leapşa separat, deoarece am reuşit să-mi fac ceva timp liber în dimineaţa asta. Acum înceeep:

Sunt … visătoare, egoistă, neînţeleasă.

Mi-aş dori … multe lucruri. Unele sunt irealizabile, unele greu de realizat, iar celelalte dorinţe consider că nu merit să mi se îndeplinească.
Nu-mi place … când oamenii îşi fac o părere greşită despre mine, şi, atunci când o fac, nu-mi spun în faţă, ci mă vorbesc pe la spate.
Mă tem … de singurătate.
Aud … vioara lui Itzhak Perlman (vezi Lista lui Schindler).
Îmi pare rău … pentru felul în care mă port uneori cu cei din jur.
Îmi place … cititul, muzica, dragostea, prietenii, psihologia/criminologia, fotografia şi marea.
Nu sunt … singură, aşa cum credeam.
Niciodată … să nu spui niciodată. (The Fray – Never say never -> melodia mea de suflet :3 ).
Cânt … 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână.
Rar … sunt instabilă sentimental (mood-swing).
Plâng … destul de rar, dar atunci când o fac, doare foarte tare.
Sunt confuză … în privinţa persoanei mele.
Am nevoie … de prieteni, dragoste, un chow-chow, concertul lui Bon Jovi şi de spiritul adevărat al primăverii.
Ar trebui … să nu mă mai critic atât de mult.
Aş vrea … să câştig măcar o menţiune la naţională la română.

Leapşa merge la Alecs, Antonnia. şi Crina . :3

6 comentarii:

  1. Mi-aş dori … multe lucruri. Unele sunt irealizabile, unele greu de realizat, iar celelalte dorinţe consider că nu merit să mi se îndeplinească.

    Nu renunta la ele ca te mananc :-w.

    Nici mie nu-mi place cand oamenii au pareri gresite despre mine. x_x

    Îmi pare rău … pentru felul în care mă port uneori cu cei din jur.

    Multi nu realizam acest lucru :D. Nu ar mai trebui sa te invinovatesti >:D<.

    Hihi, avem o gramada in comun la "Imi place"


    Concluzie, ai multeee chestii cute si calitati ^^.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ everymorninginshadow
    Mulţumesc, aveam nevoie de aşa ceva. Dar nu cred că o să mă mănânci dacă o să renunţ la câteva din dorinţele mele.
    Adică, n-o s-o faci, nu? :-S

    RăspundețiȘtergere
  3. o da, o da, cui ii place criminologia?:>
    cui, cui, cui, a a ah ah ah?:>
    \m/

    RăspundețiȘtergere