sâmbătă, 12 martie 2011

Nimic nou pe frontul de vest.

Trezirea la 8:30. Trebuie să mergi la olimpiada de mate, draga mea, chiar dacă nu ai niciun chef. Trebuie să mănânci, să te speli pe dinţi, să îţi pui haine curate, de preferabil cele pe care le-ai luat la locală, că doar ţi-au purtat noroc, să te încalţi cu bocancii preferaţi, să te sui în maşinuţă şi să te îndrepţi spre şcoala 11. Nu contează că tu ai vrea să dormi până la 12, să citeşti Ispăşire şi să asculţi muzică pe verandă. Contează O-L-I-M-P-I-A-D-A.

Şi nu contează că în seara de dinainte tu nu ţi-ai repetat nimic la mate, ci te-ai uitat la Românii au talent şi ai vorbit cu prietenii tăi. Tu trebuie să te duci şi să faci o figură bună, scumpo.

Şi eu, o persoană ambiţioasă (aham, mda, sigur), mi-am ascultat conştiinţa (în cazul în care nu v-aţi dat seama, ea este cea care vorbeşte în primele două alineate ale articolului) şi m-am dus frumuşel la olimpiadă. Nu eram eu convinsă că o să fac mare lucru, dacă ieşeam prima nu-mi păsa, m-am dus mai mult ca să fac o plimbare cu maşina. A, şi să mă întâlnesc cu Silvana, pentru că oricum ne vedem din an în Paşte.

La 15:30 aveam meditaţie la română cu profa’, la care încep să ţin chiar foarte mult. Avem multe lucruri în comun şi faptul că îşi dă silinţa ca să mă pregătească înseamnă foarte mult pentru mine. M-a sfătuit să am grijă la proba orală (chiar aveam nevoie de o încurajare), să nu stau cocoşată, să nu-mi frâng mâinile, să fiu îmbrăcată decent (deci dacă nu îmi dă voie să port un maieu decoltat şi fustă mini viaţa mea nu mai are niciun sens) şi să nu mă panichez. Uşor de zis, în condiţiile în care eu aş putea foarte bine să-mi uit numele sau buletinul. Eh, emoţiile astea…

And all I wanna do is make a hot chocolate, watch a good and inspirational movie, talk to everyone who wants to, because I feel a sociable person tonight and recharge my iPod. This is called ‘’the behaviour of a free and sensitive person in a Saturday night’’.

P.S. : Lista asta s-ar putea să-mi fi schimbat viaţa.

P.P.S. : Ceva care nu mi-a schimbat viaţa, dar m-am gândit să-l menţionez - am luat locul I la olimpiadă şi habar n-am cum.

7 comentarii:

  1. Ce aveti toti cu frontul de est? :))
    Hahaha, sa inteleg ca te duci la nationala? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. da, şi eu ţin la ea foarte foarte mult. :D
    2. vreau să-ţi văd buletinuuuuuul!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Palarie M-aş duce, dar e în aceeaşi perioadă cu naţionala la română. Şi cum matematica nu mai este materia mea preferată, alegerea e evidentă. :)

    @ Crina 1. Ieeeii, şi eu!
    2. In niciun caz, never ever, nici să nu te gândeşti, niciodată, nu.

    @ Antonnia. Nu, nu mă duc. Şi nu îmi pare prea rău pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITARIIIIIII!!! Si cumva titlul e inspirat din Travka? <3

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Alecs Mulţumesc mult. >:D<

    Nu ştiu ce este Travka :)), dar titlul este numele unei cărţi de Erich Maria Remarque. :)

    @ Curcanul turqoaz Nu am nimic cu frontul de est!

    RăspundețiȘtergere
  6. Travka e o formatie :D
    De exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=GmjkO2R7Z3w

    RăspundețiȘtergere