sâmbătă, 7 mai 2011

Glume interne part. 2

Mă plictisesc de moarte. Atunci când mă plictisesc de moarte, fac un articol cu prea-minunatele perle de clasa a 8-a. Aşa, ca să-mi mai treacă ,,euforia’’.

*Franceză*

[ În clasă e gălăgie. Profa’ se întoarce cu faţa la clasă şi se încruntă. ]
Crina : Dacă ar fi la un concurs de grimasă, ar câştiga locul I.

Profa’ : Hei, tu!
X : Cine, eu??
Profa’ : Nu, Papa de la Roma!
Eu : Papa e la Vatican...

Profa’ : Deci faceţi o compunere şi ea o să apară în revista şcolii.
Elevi : Da, doamna, poate apare.
Profa’ : Nu că poate apare, poate!

X : Spune primele două cuvinte care-ţi trec prin cap.
Y : Eşti prost!

Profa’ : Voi m-aţi supărat, deci nu vorbesc cu voi!
Elevi : Vorbiţi singură...

Profa’ : Alexandra, eu sunt aiciiiii!
Alexandra : Da, şi eu sunt aici. Ce coincidenţă, nu?

*Română*

Profa’ : Faceţi o compunere în care să vă exprimaţi opinia despre galeria Romaniei, în formă de măr verde, de la Expo Shanghai 2010.
Antonia : Aa, nu, frate, iar porcărie din’aia.
Alexandra : Şi ce voiai, o compunere SF?
Crina : Da, sigur - ,,Mărul a luat-o razna’’ !

Alexandra : Nu e specificat, e nespecificat!

*Fizică*

Prof’ : Deci ridicati 2 degete, copii! Nu 3, nu 4, nu 2801, doar 2.

*Istorie*

Profa’ : El a intervenit în Moldova, unde era domn Dan II.
X : Ce s-a întâmplat cu Dan I?
Y : *_*

[ După testul iniţial de clasa a 8-a ]
X : Stalin, Stalin... Ce dracu’ a făcut Stalin?

*Pauză*

[ Crina se curentase când voia să scoată televizorul din priză, în timp ce Shakira cânta She wolf pe VH1. La şcoală, îmi povesteşte. Începem să râdem. ]
Crina : Şi ştii care a fost faza?
Eu ( printre hohote de râs ) : Ah?
Crina ( după câteva secunde de gândire ) : Aa, stai, de fapt asta a fost faza...
[ 20 de minute de râs isteric. ]

X : Tu eşti Dumitru Raluca?
Eu : Mda.
X : Bravo.
Eu : o.O Okeeeiiiii. [ Oare de ce tocmai am fost felicitată pentru că numele meu este Dumitru Raluca? ]
Y : Stă în faţa ta la simulările de teste naţionale.
Eu : A, acum se explică. [ Abstraaact. ]

Crina : Sună telefoanele...
Antonia : ...ca dracii...
Crina : ... şi cad milioanele...
Eu : Curg, nu cad.
Antonia : Ba nu, vin.
Crina : Ba nuuuuuuuu!

3 comentarii:

  1. =)))) uitasem de unele dintre ele.
    mersi ca mi-ai inseninat seara. :)) daca se poate spune asa.. am ras ceva . :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu uitam de "P" de a paceeeee :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Antonnia.
    Mă bucur că ţi-am înseninat seara :* I live to entertain, darlin'. :3

    @ Crina
    :))

    RăspundețiȘtergere