duminică, 1 mai 2011

Presimt că...

... nu voi mai scrie prea des pe blog în următoarea perioadă, pentru că am simulările de teste naţionale, trei teze, două proiecte de făcut, plus teme, meditaţii şi teme la meditaţii. Nu sunt prea sigură nici dacă o să termin ''Invitaţia la vals'' până la BC, deşi eu sper să da.

Am cam absentat de pe blog în ultima perioadă, din diverse motive, de la lene până la lipsa unui subiect pe care să-l aprofundez şi să scriu despre el. Mă cam îndepărtez de ideea mea de ,, blog cugetător’’ şi nu-mi prea convine asta. O să încerc, în puţinul timp rămas liber, să mă reîntorc la felul în care voiam să fac blogul ăsta. Ca nu cumva să-mi pierd fanii. Adică cititorii, scuzaţi. ☻

Las melodia asta superbă de la Snow Patrol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu