marți, 10 mai 2011

O nouă zi, o nouă schimbare în sistemul educaţional. De ce? Pentru că aşa îl freacă pe domnul ministru Funeriu.



Unii oameni se trezesc dimineaţa şi spun ,,Hei, azi va fi o zi grozavă!’’. Domnul ministru Funeriu este printre aceşti oameni, el trezindu-se dimineaţa şi spunând : ,,Hei, azi va fi o zi groaznică pentru sistemul educaţional românesc! Oare ce schimbări să mai fac eu prin şcoli şi licee ca să-i masacrez pe sărmanii elevi? Se pun ei cu mine? Lasă, să vezi ce le fac eu la proştii ăştia!’’

Unii oameni au şi pitici pe creier. Tind să cred că ministrul educaţiei este unul dintre ei.

Să mă pice cineva cu ceară în cap, să mă lege de un tractor şi să mă târască prin întreaga câmpie a Bărăganului dacă ştiu de ce se fac atâtea schimbări în educaţie ACUM. Nu se pune problema că nu ar trebui să se facă schimbări, ci felul în care se fac schimbări. Faptul că ele se fac prea repede şi uneori chiar ilogic e evident chiar şi pentru cel mai idiot român. Parcă am vrea să construim Roma în cinci zile. Nici măcar nu mai ştii ce trebuie să faci ca să intri la liceu/facultate, ce examene trebuie să dai, în ce măsură contează media claselor anterioare şi în ce măsură contează examenul ( 50-50 parcă ). Şi să nu uităm de reintroducerea probei orale la Bac. Dar aici nu mă bag, cei din clasa a 12-a ştiu mai bine.

Poate exagerez şi poate că am eu ceva cu Funeriu, da’ eu, personal, n-am prea auzit să fie lăudat pentru reformele sale. De fapt, cel mai probabil eu exagerez şi eu am ceva cu Funeriu. Dar nici el nu e prea bun la ceea ce face.

( Şi vrea să scurteze vacanţa de vară! Cum, mă, să scurtezi vacanţa de vară?! Eşti nebun?! E cea mai faină perioadă a anului. E mare, e soare, sunt băieţi... ♥)

Am şi câteva argumente serioase împotriva lui Funeriu, dar pe care mi-e prea lene să le scriu. ( Lenea este o BOALĂ, declarată de către mine. Dacă lenea ar durea, aş fi la terapie intensivă sau la spitalul 9, legată de pat datorită durerilor atroce).

Vă rog, ignoraţi ce este scris între paranteze.
Am spus asta abia la sfârşit. Ironic, nu?


3 comentarii:

  1. Pai daca nu era Funeriu era la Androneasca care e si mai a dracu... Exista oare cineva bun care sa vina la educatie? :))
    Il citez pe Tzeava: "invatamantul romanesc = o reforma ilogica continua care nu are nicio legatura cu scoala [ma refer la reforma]"

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Curcanul turqoaz
    Sunt de acooooorrrrd! :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Niste prosti care ne conduc tara! Ce sa mai zic de boul asta,Funeriu.Am vrut sa deschid alaturi de niste prieteni de scoala o campanie sau mai bine zis un site,in care sa ne adunam aproape toate scoliile din tara si daca vor si din strainatate si sa impartim idei,excursii fara a ne mai lega de boul asta de Funeriu.Am vrut sa vina banii europeni direct la noi,nu sa treaca prin guvern si dupaia sa vina niste maruntaie pe la noi.Am vrut sa modernizam scoli,sa ajutam oameni,dar uite ca pur si simplu in Romania nu se poate.Nu stiu ce dificulati au aparut si planul s-a dus dracu.Numai Bine:)

    RăspundețiȘtergere