marți, 23 noiembrie 2010

Am primit cartile!

Am comandat acum doua saptamani doua carti de pe librariabucurestionline si,tocmai cand credeam ca nu vor mai sosi vreodata,au venit!Am fost surprinsa,avand in vedere ca eu aproape uitasem de ele si m-am trezit cu avizul in cutia postala.Thank you,this was a very nice surprise!As fi vrut sa fac o poza coletului,dar atunci cand l-am vazut am intrat intr-un fel de fibrilatie ciudata care s-a terminat abia dupa ce l-am deschis si numai la poze nu-mi statea capul.Acum trebuie sa termin mai repede Spre Far,care,din nefericire,nu avanseaza prea repede.



Angelologia

„În vremea aceea s-au ivit pe pământ uriaşi, mai cu seamă de când fiii lui Dumnezeu începuseră a intra la fiicele oamenilor şi acestea începuseră a le naşte fii.”
(Geneza, 6, 4)

Evangeline era o copilă atunci când tatăl ei a încredinţat-o măicuţelor de la mănăstirea St Rose. La douăzeci şi trei de ani, descoperirea unei scrisori din 1943 îi revelează tinerei o istorie secretă de acum o mie de ani, un străvechi conflict între Societatea Angelologilor şi nephilimi, descendenţii rezultaţi din împreunarea îngerilor cu oamenii.
Generaţii întregi de angelologi şi-au pus viaţa în slujba anihilării nephilimilor, iar misiunea lor, căreia Evangeline i-a fost de mult menită, o poartă din bucolica ei mănăstire în centrul opulenţei newyorkeze.Un roman care musteşte de istorie şi de personaje captivante, împleteşte tradiţia biblică, mitul orfic şi viziunea miltoniană a paradisului pierdut într-o poveste fascinantă, despre oameni obişnuiţi prinşi într-o luptă care va decide soarta omenirii.


Nu-i timp de ramas bun

CE ESTE MAI RAU? SA DESCOPERI CA FAMILIA TI-A FOST UCISA FARA MILA DE UN ASASIN ÎN SERIE SAU SA AFLI CA TOTI AI TAI TE-AU PARASIT?
Cynthia Bigge, o adolescenta dificila, se trezeste mahmura dupa o noapte de petrecere si nu-si mai gaseste familia - tatal, mama si fratele ei Todd au disparut fara a lasa nici o urma, nici un indiciu, nici macar un bilet de ramas-bun. Dupa douazeci si cinci de ani, disparitia familiei Bigge ramane acelasi mister de nepatruns. Cynthia angajeaza un detectiv particular, apeleaza la o emisiune de televiziune gen reality-show, cu speranta ca, undeva, cineva ar putea sti totusi ceva. Demersurile ei declanseaza o avalansa de semne care spun unul si acelasi lucru: daca scormonesti trecutul, risti sa afli sau sa patesti ceva ce nu-ti doreai.

Song of the day:
Red-Already over




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu