luni, 22 noiembrie 2010

Pisica printre porumbei

Saptamana trecuta am adaugat in Palmaresul meu o noua carte de Agatha Christie,de care am uitat complet sa scriu pe blog datorita testelor la romana,matematica si fizica.Abia ieri mi-am adus aminte de ea si,neavand timp,am amanat postul pentru ziua de azi.
Intr-un palat din Ramat,printul Ali Yusuf ii incredinteaza celui mai bun prieten al sau si,in acelasi timp,pilotului sau personal Bob Rowlinson o parte substantiala din averea sa,care consta in bijuterii nepretuite.Printul doreste ca prietenul sau sa le introduca fraudulos in Anglia,in incercarea de a salva giuvaierurile de lovitura de stat pe care o prevedea.Dar inainte ca pachetul sa ajunga la destinatie,atat printul,cat si Bob Rowlinson sunt morti.In acelasi timp,o eleva ingrozita ii povesteste lui Poirot un caz fascinant:un ucigas terorizeaza una dintre scolile de elita englezesti,aceeasi in care se afla verisoara lui Ali Yusuf,Shaista.Numai Poirot poate rezolva acest dublu mister,incercand sa opreasca ucigasul cu sange rece de la a comite o alta crima.
Nu o sa dezvalui cine este criminalul(ar strica tot farmecul cartii,nu?),dar pot spune ca nu a fost un singur criminal,ci doi,foarte diferiti ca personalitate si ca motiv de a ucide.Am fost foarte surprinsa sa aflu care era unul dintre criminali,desi pe al doilea il cam banuiam de la inceput.Dupa aproape douazeci de carti de Agatha Christie,am inceput sa-mi dau seama cam cine,ce a facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu