marți, 23 noiembrie 2010

Ce faci cand esti stresat/a?

Este deja evident ca secolul XXI este secolul rapiditatii.Totul se intampla mult mai repede si lumea pare din ce in ce mai preocupata de problemele de la munca,iar stresul creste incontinuu.Remember that time is money,cum a spus Benjamin Franklin.Asadar,ce faci cand esti stresat/a?Eu pot da un exemplu din viata mea de zi cu zi.



Azi m-am trezit la sapte dimineata ca sa merg la meditatie la romana.Dupa meditatie,am ajuns acasa,am luat pranzul,mi-am facut ghiozdanul si am plecat la scoala(just like the other day).M-am intors de la scoala si am inceput sa-mi fac temele,ca,de,fara teme nu se poate,ca iei 4.Apoi am plecat sa ma tund(my new look is really cute,and if I say that,means it's good) si acum a trebuit sa caut informatii despre Padurea Ciornuleasa,de care nu am auzit niciodata in viata mea pana miercurea trecuta.Shame on me,se pare ca se afla in judetul Calarasi.Asadar,abia acum,cand scriu pe blog,sunt libera.Nu ati numi asta o zi plina si destul de stresanta,sa pleci dintr-un loc in altul?




Nu il pot compara insa deloc cu stresul cu care se confrunta mama zilnic la servici.Avand in vedere ca pleaca la 8 si se intoarce la 7 seara,iar uneori se duce si sambata dimineata,cred ca este indeajuns sa simti cum ti se urca sangele la cap.Nu ca nu ar vorbi despre asta saptamanal.Dar ea are foarte putin timp liber si se vede asta:uneori are cearcanele foarte proeminente si poarta tot timpul ochelari.Numai inainte sa se culce ii da jos si atunci pare epuizata si parca abia se mai tine pe picioare.Chiar ma deranjeaza cand vad ca munceste atat de mult ca sa imi ofere mie totul si ii sunt recunoscatoare pentru asta.




Am citit de curand un post de pe Tomata cu scufita si am ras ca sparta zece minute.Am decis sa trec aici cele mai amuzante replici pe care poti sa le dai la lucru:


Okay,okay!I take it back.Unfuck you.


This isn't an office.This is HELL with fluorescent lightning.


Back off!You're standing on my aura.


Not all men are annoying.Some are dead.


You look like shit.Is that the style now?


Chaos,panic and disorder,my work here is done.


Earth is full.Go home.


If assholes could fly,this place would be an airport.




Voi cum va relaxati?:)




Song of the day:


Radiohead-15 steps

Un comentariu: