vineri, 5 noiembrie 2010

Inca o zi,inca un an

Ieri am implinit mult asteptata varsta de 14 ani.Cum nu am avut timp nici sa respir,cu atat mai mult n-am avut timp sa scriu pe blog.Scoala imi ocupa tot timpul,...Sa ucizi o pasare cantatoare asteapta de doua saptamani sa fie terminata si n-am ajuns nici macar la jumatate si trebuie sa pregatesc tot pentru duminica,cand o sa imi ,,serbez'' ziua.Nu am mai facut asta de trei ani de zile deoarece tata a tinut foarte mult ca de acum inainte varul sa ramana pe pereti,nu pe podea.Cand am reusit sa-i demonstrez ca sunt destul de matura incat sa nu mai joc scaunele muzicale si ca prietenele mele nu obisnuiesc sa se zbenguie si sa zgarie peretii,a hotarat sa-mi dea o sansa.Norocul meu.

Primul mesaj l-am primit la 07:50 dimineata,de la iubitul surorii mele,care mi-a trimis unul dintre cele mai frumoase mesaje.Sincer,chiar mi-a luminat ziua prin mesajul ala.M-au sunat toate rudele,prietenii de familie au terorizat-o pe mama cu telefoanele toata ziua,Antonia mi-a trimis un mesaj plin de ,,lma''-uri,Alexandra nu a putut sa ma sune,avand in vedere ca momentan nu are telefon(sa stii ca te compatimesc si te iubesc oricum!) iar Crina mi-a urat un ,,lma'' si o imbratisare calduroasa.Am dat bomboane in stanga si in dreapta,am multumit sincer tuturor si am fost destul de happy,avand in vedere ca in ultimele saptamani am fost foarte stresata si cu nervii la pamant.Sa nu uitam si de Silvana,care m-a facut sa rad pentru zece minute minunate si care mi-a promis ca o sa vina duminica.

Anyway,ziua ta e o singura zi pe an,nu?Si cu o familie atat de hardcore si cu niste prieteni atat de hardcore(cum ar spune Antonia),cum sa nu ai o Happy Birthday?

2 comentarii:

  1. Bun venit în clubul celor cu feţe schizofrenice de pe buletin! să-l stăpâneşti sănătoasă şi să nu cumva să îl porţi la tine

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))) inca putin si'o sa fiu si eu de'a voastra

    RăspundețiȘtergere