marți, 9 noiembrie 2010

Dragoste...

Hm.Nu stiu daca am fost vreodata indragostita.Mi-a placut foarte mult de cateva persoane,am avut relatii,dar nu cred ca am fost cu adevarat indragostita.Nu m-am gandit in fiecare zi la acea persoana.Nu-mi doream tot timpul sa fie acolo,sa ma tina in brate si sa ma sarute.Imi imaginam foarte bine viata si fara el,fara sa plang sau sa fiu foarte trista.Nu cred ca stiu ce inseamna sa simti cu adevarat dragostea.

Cred ca ma indragostesc foarte greu,dar atunci cand o fac este foarte intens si foarte puternic.Sunt o persoana sensibila si daca ma atasez de cineva,ma atasez pentru o perioada foarte lunga de timp.Si nu cred ca il voi gasi pe Mr. Right prea usor,avand in vedere ca majoritatea baietilor pe care ii cunosc sunt complet imaturi si inca li se pare amuzant sa stinga lumina in timp ce cineva isi invata sau isi scrie o tema.Ca azi,de exemplu,cand ne repetam pentru testul la religie si mai multe persoane brusc lovite de desteptaciune au considerat amuzant sa inchida lumina de cel putin zece ori.Am ras in hohote,n-am ce zice.Norocul nostru ca nu am dat test.Avand in vedere coeficientul de inteligenta al majoritatii persoanelor din clasa,cred ca nici macar la religie n-ar fi luat mai mult de opt.

Revenind la subiect,mi-am dat seama ca atunci cand o sa ma indragostesc cu adevarat o sa fie ceva foarte puternic.Asta insemnand ca ori o sa fiu foarte fericita,ori o sa plang in fiecare noapte.Depresie sau fericire.De ce oare nu puteam si eu sa fiu mai insensibila?Ah,si totusi imi place sa fiu asa.Am un caracter foarte complicat si ador asta zilnic.

Un comentariu: