sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Emotii la teza

Ieri am dat teza la istorie si am fost foarte relaxata.La o adica,eu niciodata nu ma stresez prea mult in preajma testelor/tezelor.Sunt foarte calma si ma concentrez foarte mult,altfel risc sa gresesc sau sa am un lapsus fix in mijlocul testului.Si atunci nu mai ai pe unde sa o scoti decat daca te apuci sa insiri niste baliverne care l-ar rasuci pe Burebista in mormant si pe Decebal sa invie si sa se sinucida din nou.Problema este ce se intampla dupa teza.De cele mai multe ori nu imediat,ci la cateva ore.De obicei,atunci cand ajung acasa si imi fac temele.

Atunci incep sa ma intreb:Daca am gresit ceva?Daca n-am scris bine la 9?Colonistii chiar au fost adusi de Traian?Si ce naiba insemna municipia?Era oras sau colonie?Nu am scris,ce rahat am facut?Si ce mi-a scris profa'de isto pe foaie exact inainte sa apuc sa ies din clasa,cand am vazut-o?Era de rau?Mi-a corectat subiectul 9?Sau a scris ceva inofensiv?Pai ce pana mea putea sa scrie inofensiv pe foaia mea de teza?Dar nu am scris despre Dacia fara aparare si institutii,oare imi scade?E clar.Mi-a scazut.N-o sa iau 10.O sa iau 8.Media mea este stricata.Viata mea este distrusa.Toti vor rade de mine.Tata o sa ma certe iar,mama o sa se crizeze din nou.Am dat-o in bara.Ma simt naspa.


Ok,acum ma uit la randurile de mai sus si poate am exagerat un pic.Dar vorbesc foarte serios cand spun ca am inceput sa ma intreb.Literalmente aproape am facut susu pe mine.Sigur nu sunt atat de ingrijorata cand dam test la fizica sau la franceza,pentru ca in mare parte datorita profesorilor care ne predau aceste materii interesul meu a scazut substantial.Dar mie imi place istoria.Nu imi aduc aminte sa fi luat vreodata un 9 la istorie.Nici macar 9,40.Si profa' este super de treaba si inca imi aduc aminte de anul trecut de ziua mea,cand mi-a spus ca e mandra de mine.A fost unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care mi le-a spus cineva.Pe bune,chiar m-am simtit mai increzatoare dupa si chiar ii multumesc pentru asta.De aceea chiar nu vreau s-o dau in bara.Este singura materie la care nu am luat niciodata 9.Am si eu mandria mea.


Aveam de gand sa scriu un post kilometric,cam 2 posturi intr-unul,dar deja l-am lungit prea mult pe asta ca sa continui sa scriu despre altceva.Plus ca mama ma tot ademeneste cu o ciocolata calda si nu am puterea interioara de a o refuza.


P.S.:Trebuie totusi sa spun ca ador aceasta melodie.Este una dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am auzit vreodata si ma face intotdeauna sa plang.Pe langa The Fray-Never say never.


http://www.youtube.com/watch?v=jI1Fv_-829U

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu