luni, 17 ianuarie 2011

Clubul dependentelor de ciocolata

Nu,nu este o recenzie la cartea numita astfel,dar ambele au cam acelasi subiect.Am decis sa declar in mod deschis ca sunt dependenta de ciocolata.Ei,nu chiar dependenta,dar trebuie sa mananc macar o bucata de ciocolata pe saptamana.Si,in plus,cine nu este macar putin dependent de ciocolata?Pentru ca are o multime de arome,pentru ca are bucati de orice tip de fruct si pentru ca toata lumea isi permite macar o ciocolata.

Cred ca toti stiu ca ciocolata vindeca ranile sufletesti,dupa cum se vede in toate filmele americane,de drama sau de comedie.Si ciocolata este pe deasupra si un afrodiziac,deci... va las pe voi sa continuati povestea.

O gasesti sub toate formele,in prajituri,inghetate,budinci,sufleuri,pana si in unele feluri de mancare.Nu cunosc pe nimeni caruia sa nu-i placa macar un tip de ciocolata,care sa nu fi gustat niciodata o ciocolata(nici macar copiii de gradinita) si care sa considere ciocolata o amenintare foarte mare la silueta.Ca sa nu mai mentionez ca iarna toata lumea bea ciocolata calda,iar atunci cand vrei sa scrii ceva important,bei o ciocolata calda.De fapt,bei sau mananci ciocolata in multe momente importante din viata cotidiana.

Si,pentru a elimina mitul conform caruia ciocolata ingrasa,s-au facut diverse studii care au dovedit ca ciocolata are efect anticancerigen,afecteaza benefic sistemul circulator,ar putea ajuta la tratamentul diabetului sau dementei,combate tusea si,in cantitati acceptabile,poate chiar scadea usor nivelul colesterolului.Totusi,consumul excesiv de ciocolata favorizeaza obezitatea.

In concluzie,oameni buni,nu exagerati cu ciocolata,caci s-ar putea sa va treziti intr-o dimineata si sa credeti ca se mai afla cineva in patul dumneavoastra,deoarece sunteti la o distanta mica de podea.Aa,si ciocolata este buna.Nu,nu este sexy,ci este delicioasa.Pf,o las balta,ati prins ideea.

4 comentarii:

  1. o bucata de ciocolata pe saptamana? eu mananc una intreaga cam la 3 zile :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. 3 zile? :)) hai 2
    eu rad ciocolata :X şi mama îmi spune că am rămas cu mintea de acum 10 ani. Nu e aşa că e dulce?:X Dar atunci când mi-e lene o mănânc şi cu totul.
    Unori o topesc. Şi din ce în ce mai des (cam o dată pe zi) îmi fac singură sirop de ciocolată. Dacă vrei şi tu "reţeta" întreabă-mă :))

    RăspundețiȘtergere
  3. 3 zile?2 zile?se pare ca nu sunt chiar atat de ciocoholica pe cat ma credeam:)) Totusi,ciocolata e buna in toate formele sale.Si da,este foarte,foarte dulce:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciocolata e buuuunaaa :) Mananc ciocolata de fiecare data cand imi vine sa plang,cand simt ca nu mai pot. Neuronul are nevoie de multa glucoza deci.... :))

    RăspundețiȘtergere