marți, 11 ianuarie 2011

Pauza

Am decis ca o sa iau o oarecare pauza de la blogging deoarece am trei olimpiade pe care scrie numele meu apropiindu'se,ceea ce inseamna ca am fise peste fise,meditatii peste meditatii si multe,multe sinteze.Ca sa nu mai mentionez ca ceilalti profesori nu par sa inteleaga ce inseamna sa vina o olimpiada si o dau pe teme intr-un hal fara de hal.Uneori am impresia ca unora chiar le place sa te frece asa la cap,mai ales la franceza,cand nimeni nu o asculta si ea nu pare sa-si dea deloc seama de asta si continua sa te frece la cap atunci cand tu nu stii cum sa scapi mai devreme ca sa incepi sa scrii la sinteza aia de patru pagini la istorie despre civilizatia si statul la geto-daci.

Stiu ca aberez putin la ora asta,dar trebuie sa incep sa scriu la sinteza aia si nu-mi poate scoate din cap Jealous guy a lui Lennon.Ca sa nu mai mentionez ca am citit Primele iubiri de Nicolae Labis.Asa ca,in loc sa visez geto-daci,in capul meu este un haos complet, si I'm just a jealous guy/I'm just a jealous guy se combina cu Ca prins de-o vraja noua si-atotcuprinzatoare/Voi parasi boema cu gustul ei amar,/Ca vinul, desi-mi place cand scapara-n pahare,/Ma va-mbia din ce în ce mai rar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu