sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Despre 2010

2010 a trecut si nu am nici cea mai mica idee cum sa-l descriu.

A fost anul in care am ras cel mai mult si anul in care am plans cel mai mult.

M-am simtit ingrozitor,m-am simtit euforica,m-am simtit in toate felurile posibile.

Am citit o multime de carti,atat de multe incat mi-a fost interzis sa mai citesc-nu ca as fi ascultat de asta-,am mers in prima mea tabara,care m-a lasat cu mai putini bani la buget,dar pot spune ca a meritat,am parcurs fiecare metru patrat din camera mea dansand.

Mi-am descoperit pasiuni noi,cum ar fi serialele tv,fotografia si shoppingul.

Am fost abordata de un pedofil,am fost intrebata daca sunt gravida,am ras in hohote in orele de franceza,am avut cele mai complicate si amuzante vise.

Am ascultat Apologize cantata la o terasa de pe malul marii si am avut lacrimi in ochi,am fost indragostita de cineva caruia nu-i cunosteam nici macar numele timp de o saptamana,am inotat mai bine ca niciodata.

Am stat cu prietenii mei,am fost terifiata o noapte intreaga dupa ce am aflat cea mai convingatoare poveste de groaza din lume,mi-am dorit pentru prima oara sa devin actrita-desi sansele sunt aproape nule-.

Am facut o multime de lucruri.Exista multe lucruri pe care vreau sa le fac in 2011.Asa ca,va urez tuturor un an nou fericit si tot ce va doriti si incerc ca urarile mele sa nu sune ca niste clisee jalnice,pentru ca nu o spun din politete sau din lipsa de activitate,ci pentru ca intr-adevar va doresc asta:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu