sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Euphoria.

Sper ca Antonia nu se va supara ca am folosit fostul ei titlu de blog ca titlu pentru postare,dar exprima felul in care ma simt eu acum...si nu chiar.Ma simt foarte fericita,ma simt vesela,vreau sa dansez prin intreaga camera ascultand Queen si totusi ma simt foarte fragila.Cand sunt foarte vesela ma simt aproape la fel de fragila ca atunci cand sunt trista.

Nu ma simt chiar confortabil atunci cand am sentimente intense,ca fericirea,tristetea etc.Ma fac sa ma simt de parca as fi de cristal si daca m-ar atinge cineva m-as sparge in milioane de bucatele sclipitoare.Azi a fost o zi foarte frumoasa si,spre deosebire de alte zile,nu a contrastat cu starea mea de spirit.De fapt,eram chiar mai luminoasa decat vremea de afara.Si,brusc,m-am prabusit.Ca atunci cand stai pe un piedestal si deodata cazi jos.Nu ma mai simt nici pe departe atat de fericita cum ma simteam acum cateva...sa zicem minute.Ma simt o visatoare incurabila,care refuza sa se intoarca cu picioarele pe pamant.Si atunci cand refuza,pur si simplu se prabuseste inapoi pe pamant.Ceva de genul : ,,Daca nu vrei cu frumosul,o facem cu forta.''

Acum ma simt rau.I think today was a combination between euphoria,fragility,mood swing and depresion.Mi-am adus aminte ca am citit ceva pe blogul Mariei,de care mi-a spus si Antonia: daca as fi fost altcineva,nu m-as fi suportat daca m-as fi cunoscut pe mine.Probabil ca mi-ar fi fost mila de starea deplorabila in care sunt.Asa ca,buh bye euforie...

Un comentariu:

  1. mood-swing'ul se trage din frustrari si dureri ascunse. :)

    si nu,normal ca nu ma supar :* oricum mi-am schimbat titlu de blog.

    RăspundețiȘtergere