duminică, 30 ianuarie 2011

It's time for some good music

Sunt frântă de oboseală şi sunt pe punctul de a adormi cu capul pe taste, dar eu sunt încăpăţânată şi nu mă las. O să ascult muzică, o să vorbesc cu cineva, o să scriu pe blog. Şi cum nu sunt în stare să scriu un post filozofic, o să dau recomandări muzicale. Cum spunea profa' de franceză : ''Când te apucă, mult te ţine.'' Aşa că atunci când vreau să scriu un articol muzical, îl scriu şi mult mă ţine.

Radiohead - Creep
Hinder - Lips of an angel
Lifehouse - You and me
The Fray - Never say never
Queen - Bohemian Rhapsody
The Beatles- Let it be
Anberlin - Feel good drag
One Republic - Apologize
Within Temptation - All I need
Athlete - Wires
Stateless - Bloodstream

TV on the Radio - DLZ
Daughtry - September
Great Northern - Houses




3 comentarii:

  1. Nu pot decat sa iti multumesc pentru melodii si sa iti las una la schimb. http://www.youtube.com/watch?v=IZbN_nmxAGk nu stiu daca iti place sau nu, nu am reusit sa imi dau seama exact ce gusturi ai, dar... ma anunti tu. Iti multumesc din nou! :)

    RăspundețiȘtergere