sâmbătă, 20 august 2011

Ce au în comun Bon Jovi şi Aldous Huxley

Well, they entertain me.

Am început să citesc ,,Geniul şi zeiţa’’, care îmi place foarte mult, dar mă abţin de la a citi prea mult, pentru că nu mai am la mine decât ,,M-am hotărât să devin prost’’, iar dacă termin ,,Geniul şi zeiţa’’ azi, mâine îl citesc şi pe Page şi luni o să mă plictisesc. Pur şi simplu am crezut că o să am mai puţin timp liber pentru citit şi nu l-am mai luat şi pe Murakami la mine. Se pare că m-am înşelat.

Am uitat să menţionez că am luat şi ceva de Anaïs Nin de la bilbiotecă. Până la urmă, şi erotismul este o artă, şi cine altcineva o exprimă mai bine decât inteligenta şi pasionala Anaïs Nin? Nu mulţi, cu siguranţă.

However, I’m getting bored. Nu fac alteva decât să citesc, să ascult muzică şi să mă uit la TV. Ceea ce puteam foarte bine să fac şi acasă, nu era nevoie să merg în inima munţilor pentru a face exact acelaşi lucru pe care l-aş fi făcut şi în Călăraşi. Vreau să merg în drumeţii pe munte, să dau o fugă până la Braşov, în Adventure Park şi în Piaţa Sfatului. Vreau să mă bucur de vremea superbă. Iar eu sunt închisă ori în casă, ori în grădină. Cuvântul cheie e ,,monoton’’.

Unde a plecat spontaneitatea din viaţa mea?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu