marți, 23 august 2011

Nedefinit.

Cât pregătesc recenziile la ''Geniul şi zeiţa'' şi ''M-am hotărât să devin prost'' : o leapşă.

Principala trăsătură a caracterului meu : Habar n-am.

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Inteligenţa.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Blândeţea ... şi simţul umorului.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Întotdeauna mă fac să râd. Chiar şi atunci când nu vor să facă asta.

Principalul meu defect: Sunt prea leneşă. Şi prea precaută.

Ocupaţia mea preferată: Cititul.

Visul meu de fericire: Să călătoresc în întreaga lume, apoi să mă stabilesc într-un orăşel necunoscut din Austria/Elveţia.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Să realizez, la sfârşitul vieţii, că nu am trăit deloc.

Ce ai vrea să fii? Un delfin. Sau o pasăre colibri. Eventual, o prietenă de-a lui Johnny Depp.

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Austria, Elveţia, Germania, Irlanda.

Culoarea preferată: Albastru.

Floarea preferată: Trandafirul. Şi florile de cireş.

Pasărea preferată: Colibri. Bufniţă. Privighetoare.

Scriitor preferat: John Steinbeck.

Poeţii mei preferaţi: Nichita Stănescu, Lucian Blaga şi Adrian Păunescu.

Eroul meu preferat: Omul păianjen, cine altcineva?

Eroina mea preferată: Jean Grey din X-Men.

Compozitor preferat: John Lennon şi Freddie Mercury.

Pictorii preferaţi: DaVinci, Van Gogh.

Eroii din viaţa reală: Ilieeee ( pentru că a salvat o pisică ). Serios, alţi eroi nu-mi vin în minte.

Eroinele din istorie: Ioana D’Arc.

Băutura şi mâncarea preferate: O Cola rece, cu nişte cheese sticks şi sos de roşii. Îndemn: mâncaţi la Ruby Tuesday.

Numele preferat: Iris, Olivia, Lucian.

Ce detest cel mai mult: Superficialitatea şi inconştienţa.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Adolf Hitler, Genghis Han, Josef Mengele, Elisabeta Báthory.

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: Nu admir nicio faptă militară, pentru că nu e nimic de admirat la un război în care oamenii se măcelăresc reciproc pentru interesele conducătorilor statelor.

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: Simţul umorului.

Cum aş vrea să mor: De bătrâneţe, într-o grădină plină de flori, alături de cei dragi ( ca preotul din Pasărea Spin ).

Starea de spirit actuală: Oboseală.

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Egoismul şi posesivitatea.

Deviza mea: ,,Vă rog să ţineţi minte că în afară de Lev Tolstoi mai există o mulţime de alţi oameni.’’ ( Lev Tolstoi )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu