luni, 8 august 2011

A fost blogmeet !!!

Al treilea, chiar. Şi a fost încă o experienţă plăcută, am cunoscut oameni noi şi am reuşit să scap măcar de o parte din carapacea mea. Crina, Maria şi Echitabilul au făcut o treabă grozavă şi merită sincere felicitări pentru organizare.

Eu am câştigat la Best Journal, deşi nu mă aşteptam ( după cum s-a văzut ) şi nici nu cred că meritam, pentru că blogul meu nu are caracteristicile unui jurnal, iar Ilie este adevăratul câştigător ( după părerea mea, şi sunt sigură că nu numai a mea ), dar din păcate el şi-a privatizat blogul. ÎI felicit pe toţi cei care au câştigat la BAA, le mulţumesc Andreei şi lui Alecs pentru cadourile câştigătorilor şi lui Pălărie pentru premiile de participare, şi abia aştept blogmeet #4, parţial deoarece s-ar putea să fac parte dintre organizatori.

Membrii noi au fost foarte drăguţi şi sper că s-au simţit bine la întâlnire, pentru că eu ştiu sigur că m-am simţit. Aştept cu drag să îi văd şi la următorul blogmeet, pe unii chiar şi la BC ( Danielaaa, poate vii ). M-am amuzat pe cinste la ''Corabia nebunilor'', mâncarea a fost foarte bună ( mai ales puiul Shanghai al Crinei, adus chiar din Shanghai ), iar atmosfera a fost plăcută şi foarte agreabilă.

Cu alte cuvinte, blogmeet #3 a fost reuşit din toate punctele de vedere şi abia aştept să văd şi eu pozele alea ( Ilieeeeeee ).






2 comentarii:

  1. Da!:DTeoretic voi veni la urmatorul Bc.Sper ca la urmatoarea intalnire sa faci parte din echipa organizatorilor.M-am simtit foarte bine si mi-au placut mult joculetele(mai ales Licitatia:))),precum si expresia ta cand ai castigat premiul la BAA.
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  2. @ justforhumannature
    Mă bucur că te-ai simţit bine la blogmeet şi sunt nerăbdătoare să te văd la următorul BC. Mi-ai lăsat o impresie foarte bună şi mi-ar plăcea să ne cunoaştem şi mai bine cu ocazia book-clubului ( mai ales că următoarea întâlnire este despre Steinbeck, unul dintre autorii mei preferaţi ). :)

    RăspundețiȘtergere