joi, 24 februarie 2011

10 lucruri care mă definesc

A venit timpul pentru o leapşă, pentru că mă simt bine, în condiţiile în care m-am dat peste cap pentru testul la geografie care n-a fost aşa de greu cum mă aşteptam. Mă simt oarecum euforică, dar nu am nici cea mai mică idee de ce. Must be the chocolate thing…

Am căutat prin micul şi adorabilul meu căpşor 10 lucruri care mă definesc şi rezultatul este lista de mai jos ( ordinea este aleatorie ) :

1. dragostea
Orice fel de dragoste şi orice ţine de ea. Sunt, cum spunea şi Antonia, o romantică incurabilă.

2. filozofia
Filozofez 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână. Filozofez până când simt cum creierul meu plesneşte, dar şi atunci filozofez. Nu mă pot opri de la a gândi până în adâncul lucrurilor. Eu trebuie să cercetez o chestie şi să devin chiar paranoică, altfel nu mă las.

3. ciocolata
Iubesc ciocolata. O iubesc în toate formele ei, în toate combinaţiile posibile, şi o iubesc chiar şi atunci când îmi oferă un kilogram în plus. I just can’t stop loving you…

4. muzica
Dacă nu ar exista muzica, cred că aş înnebuni. Ador felul în care mă regăsesc în zeci de melodii diferite, ador felul în care mă fac să dansez sau să plâng. Muzica îmi provoacă emoţii foarte puternice. Mă face să mă simt plină de viaţă.

5. ciocolata caldă
Se leagă de 3, dar nu pot să nu o menţionez. Nu e nimic mai bun atunci când citeşti o carte sau când scrii pe blog/asculţi muzica decât o ciocolată caldă ( de preferabil dulce, poate cu aromă de caramel).

6. prietenii
Ce m-aş face fără aceste minunate fiinţe numite prieteni? Îi iubesc pe toţi, deşi sunt puţini, dar sunt minunaţi. Sunt mai buni decât aş fi meritat şi nu cred că o să le mulţumesc vreodată îndeajuns pentru că îmi înfrumuseţează fiecare zi.

7. cărţile
Din vara anului 2009 eu şi cărţile suntem BFF. Nu ne despărţim niciodată. Nici măcar în somn (uneori chiar adorm cu o carte deschisă pe noptieră). :’’>

8. familia
Îl iubesc pe tata pentru că mă face să râd şi pentru că este întotdeauna complicele meu când mă cert cu mama, o iubesc pe mama pentru că mergem la cumpărături împreună şi pentru că ascultăm Beatles împreună ( şi cu tata fredonez Hey Jude), îmi iubesc surorile pentru că ne plac aceleaşi cărţi/trupe/filme şi pentru că îl iubim pe Johnny Depp (=P~) şi o iubesc pe Sonia pentru că este cel mai drăguţ, inteligent şi amuzant copil de pe Terra. Este absolut adorabilă.

9. băieţii
Hei, şi ce-ar fi planeta fără minunaţii şi preafericiţii reprezentanţi ai sexului masculin? Ar fi un loc MINUNAT, poate. Dar nu, nu, ar fi prea trist.

10. imaginaţia
Am o imaginaţie foarte bogată şi îmi place să scornesc tot felul de poveşti, pe care nu le spun nimănui. Uneori mă ajută la concursurile de română :-> . Uneori nu, dar asta este partea a doua a poveştii.

10 lucruri care vă definesc pe voi, dragii mei?

7 comentarii:

  1. 1. romantismul :x
    2. cartile
    3. sarutuuuuul :-"
    4. negrul.
    5. ceaiul.
    6. casual/vintage.
    7. tocurile
    8. proza
    9. criminologia
    10.paranormalul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo, pot sa scriu si eu asta? :)
    sa detaliez ce am spus mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Antonnia.
    Sigur. Oricine doreste este binevenit. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai făcut furori cu postul ăsta. Cred că în viitorul apropiat o să ţi-l fur şi eu, dacă mă laşi ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Crina.
    Chiar am facut furori cu postul asta? N-am observat :))
    Si sigur ca poti sa mi-l furi, in prezent, viitor apropiat sau indepartat.

    RăspundețiȘtergere