duminică, 27 februarie 2011

Hot mess? No, it’s just a mess.


Sunt o dezordine absolută. Astăzi nu am fost în stare să mă organizez şi am fost permanent cu capul în nori, dar nu şi cu picioarele pe pământ ca de obicei, în condiţiile în care trebuia să fiu organizată şi concentrată a. k. a. exact ce nu am fost.

The Vampire Diaries ia o pauză de o lună şi mă întreb la ce o să mă mai uit eu vineri seara cu o ciocolată caldă în mână şi cu o carte pe jumătate citită în cealaltă. Şi o, dragul meu Lifehouse, ce m-aş face fără tine? Nu ştiu şi nici nu vreau să aflu.

Recenzia la Absalom, Absalom! se tot lasă aşteptată şi nu ştiu când o să o încep, cu atât mai puţin când o s-o termin. Parţial pentru că mă paşte o răceală şi mi-e foarte teamă să nu se întâmple ca ultima dată, când am tuşit două luni de zile, parţial pentru că mă aşteaptă douăzeci de teste la română pe undeva prin biroul meu arhiplin.

,,Vroiam să scriu despre moarte, dar viaţa a dat buzna ca de obicei.’’
Da, draga mea Virginia Woolf, ştiu cum e, ştiu.

P.S. : Mi-am promis că nu voi scrie articole fără substanţă. Uite, preafericită membră a blogosferei, cum promisiunea ta a căzut.

6 comentarii:

  1. am promis c-o sa fac un post cu ce am eu pe birou in momentu' de fata. :)
    o sa se minuneze toata blogosfera.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Antonnia.
    Buna idee. Daca eu as face un post cu ce am eu pe birou in momentul asta, s-ar ingrozi toata blogosfera.

    RăspundețiȘtergere
  3. Articolele fara substanta sunt adorabile :3

    RăspundețiȘtergere
  4. @ magicb
    Mda, banuiesc ca nu pot fi intotdeauna Mrs. I only write philosophy. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana la urma e blogul tau si scrii ce doreste inima ta pe el :3.

    RăspundețiȘtergere