duminică, 13 februarie 2011

La-la-la-la-la, ce frumoasă e viaţa!

… Mda, bine.
Voi începe acest articol prin a-mi cere scuze pentru absenţă, dar am fost plecată timp de două zile şi nu am avut acces la internet, fiindu-mi imposibil să scriu pe mult-iubitul meu blog. Dar acum că m-am întors cu forţe proaspete şi idei noi, mă voi revanşa. Pe cuvânt de cercetaş.

În timpul în care am fost plecată, am descoperit lucruri noi despre mine, anume:

1. Nu-mi place să dansez din două motive: am două picioare stângi şi nu suport atenţia tuturor celor care stau la mese şi îi privesc pe cei care se dau în spectacol pe ringul de dans.
2. Sunt terifiată de oamenii străini care îmi fac poze şi mă filmează cu o cameră înfricoşător de aproape de mine. Înfricoşător am spus!
3. Albastrul merge de minune cu cărămiziul (nu are nicio legătură cu persoana mea, dar…)
4. Ador cămăşile simple sau în carouri, bocancii şi ghetele din piele întoarsă.
5. Am o slăbiciune pentru tipii care comit jafuri sau crime dar care în realitate sunt neînţeleşi şi suferă în tăcere.
6. Johnny Depp este incredibil de sexy (idem 3).
7. Starbucks este my all time favourite.

Am adăugat noi autori pe lista mea de citit, anume Amos Oz, Mihail Bulgakov, Liviu Rebreanu (un fel de obligaţie pentru The BC), Chuck Palahniuck şi Raymond Carver. Să nu uit de Amélie Nothomb despre care am auzit atâtea tot la BC.

P.S. : Damages este printre serialele mele preferate după numai două episoade, iar Brothers este un film genial. Atât am de spus. ☻

6 comentarii:

  1. 4. Ador cămăşile simple sau în carouri, bocancii şi ghetele din piele întoarsă. Si euuuu ♥♥♥

    6. Johnny Depp este incredibil de sexy. Abso-fuckin-lutely!!!!

    Vreau si eu Starbucks :(

    Am citit Amos Oz - Sa cunosti o femeie si mi-a placut ^^. Trebuie sa citesti Palahniuk!! E prea tare ♥

    Despre ce e vorba in Damages? (suna bine, asa).

    Trebuie sa iti aduc Chemarea strabunilor, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Alecs Pai, se pare ca suntem de acord in privinta hainelor si a lui Johnny Depp, ceea ce ma face foarte, fooarte fericita.

    Damages este un serial thriller care este centrat pe viata turbulenta a lui Patty Hewes, cel mai de succes avocat in rezolvarea problemelor juridice. Patty este ambitioasa si deosebit de dibace ca avocat, ca sa nu mai mentionez ca ar fi in stare sa calce pe cadavre pentru a-si atinge scopurile. Totusi, ea reuseste sa ramana umana, in mare parte datorita fiului ei, zic eu.

    Da, si eu trebuia sa-ti aduc Simbolul pierdut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daaaa, camasile simple si in carouriiiiiiiiii.
    si nu stiu ce vedeti toate la johnny depp:))
    mie nu-mi place de el deloc.
    si de ce naiba nu se deschide un starbucks la noi?:(. vrem si noi. :3

    RăspundețiȘtergere
  4. a. barbat super sexy e david draiman. 8->

    RăspundețiȘtergere
  5. Chuck Palahniuck ? Cum? Unde? Cand ? Citeste "Sufocare", "Cantec de leagan", "Fight Club", "Rant" ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Antonia. Eh, fiecare fata cu gusturi diferite la baieti. BTW, David Draiman arata binisor.

    @ everymorningshadow Multumesc pentru recomandari. Eu aveam de gand sa citesc doar ,,Sufocare'' si ,,Cantec de leagan'', dar cum observ ca toti il adora pe Palahniuck, cred ca o sa citesc mai mult :)

    RăspundețiȘtergere