vineri, 18 februarie 2011

La,la,la,la,laaaaa


Mă simt euforică pentru că am ascultat atât de multe melodii dragi mie şi pentru că m-am simţit foarte bine după o lungă perioadă de timp. Fără stres, fără probleme, doar o groază de timp liber cu persoane dragi. Mi-am adus aminte că zile ca cele trecute există pentru ca zilele ca azi să fie apreciate cu adevărat. Îmi vine să cânt la,la,la,la,laaaa din toţi plămânii, să mă audă vecinii şi să mă înjure, pentru că nu mi-ar păsa deloc.

Şi am în minte un articol fantastic, un articol genial, un articol fabulos, un articol…pe care îl voi posta mâine. Da, dragii mei, mâine pentru că acum mă aşteaptă recapitularea la română. Dar am trişat niţel şi am scris pe blog. Sper să nu afle profa’, aşa că shhhhhh! :-$

Mi-am promis că o să mă uit la Across the universe mâine cu surorile mele. O să ne uităm la film şi o să râdem şi o să fim fericite, pentru că suntem surori şi pentru că ne iubim şi pentru că suntem atât de fericite că suntem surori. Iar Beatles o să facă ziua memorabilă, chiar dacă n-o să fiu eu în primii cinci la olimpiada de română. Eh, în viaţă trebuie să te mulţumeşti şi cu locul 2 (sau cu locul 20, după caz).

2 comentarii:

  1. ralucuta, e imposibil sa nu fi luat maxim la olimpiada. pana si eu am stiut la compuneri -_-

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Antonnia. Draga mea, eu ori am facut cea mai mare prostie existenta in istoria olimpiadelor, ori am avut o lucrare geniala.

    Eu tind spre prostie, daca ma intrebi pe mine, dar mai bine nu ma intreba. :D

    RăspundețiȘtergere