luni, 7 februarie 2011

Cum daţi voi de blogul meu? part 2.

dar lili stia ca pustiul o iubea
Ciudat, dar în acest fel ciudat îmi place.

demi lovato eu insumi si timpul
O__O Habar nu am cum cineva poate găsi blogul meu aşa.

secretele lui lovendal
Aaa, cel cu cei trei magi de la Răsărit care erau, de fapt, 12 chinezi!

ce faci cand esti stresat
Depinde. Poţi să asculţi muzică sau să loveşti pe cineva. Amândouă funcţionează.

cum sa scrii un roman
La asta m-am gândit şi eu în ultimii doi ani…

eu insumi si timpul demi lovato
Ok, poate dacă pun un banner cu antidemilovato o să scap de cuvinte cheie stupide.

iubesc privirile tale faptele tale faptura
Charming, that’s all I can say.

lovendal
Iar tipul cu cei 12 chinezi şi cu clona lui Akhenaten…

prietenii mei pot fi numarati
Şi ai mei. Ce coincidenţă, nu?

mama tata
Asta m-a lăsat fără cuvinte. Cine ar căuta aşa ceva pe net, nu am nici cea mai mică idee.

despre zmeura frumos spus
Ce drăguţţţţ!

ce inseamna daca visezi zmeura
Înseamnă că îţi petreci timpul liber făcând căutări tâmpite pe google.

pisica porumbel
Ăsta o fi vreun experiment eşuat, cam ca Incredibilul Hulk.

vreau sa scriu un roman
Şi eu, da’ nu prea îmi iese…

stie cineva despre facultati din germaniea sau austriea
Germaniea şi Austriea? Eu ştiam de Germania şi Austria. Cred că am rămas în urmă cu cultura generală.

Revin curând cu noi cuvinte cheie pe care nu am timp să le postez acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu